Jo Mari Gold
"I am a Ghost of a Girl"
![](https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/b9/71/8b/b9718b8e24b155d1864500ff09c3922d.jpg)
'Dan had je maar niet zo als een verwend nest moeten gedragen dan was het makkelijker geweest om je op te voeden!' ik keek hem aan, gelukkig had hij mijn hart, anders had het veel pijn gedaan. Hij gooide me naar achter en met magie tilde hij me op om me vervolgens hard tegen de muur aan te slaan. Op dat moment werd alles zwart...
Ik voelde dat ik vast zat, ik keek geschrokken om me heen, ik lag nog steeds op de plek waar ik was gevallen, maar geen Rumple. Ik bonkte met mijn hoofd tegen de muur, een grote pijn scheut ging door me heen, ik wou met mijn hand naar mijn hoofd maar merkte dat het kon, ik zat vast gebonden. Kon niets zeggen omdat mijn mond was 'afgesloten'. Ik keek om me heen, het was met magie gedaan sowieso. Ik mompelde wat en het doek voor mijn mond verdween, handig als je magie hebt. Ik keek naar de touwen, lastiger maar niet onmogelijk... Ik mompelde weer wat, het deed pijn, ik moest goed nadenken maar daar kreeg ik veel hoofdpijn van. Ik denk dat ik ongeveer 5 minuten bezig was toen het touw eindelijk verdween. Ik keek om me heen en stond langzaam op, meteen zakte ik weer door mijn benen, wat was er gebeurt? Ik keek naar mijn arm,
Rotkind, toen kreeg ik alles weer binnen, het gevecht.... mijn arm was erg rood door het bloed en omdat er natuurlijk in was gesneden. Het prikte verschrikkelijk. Dat zou een groot litteken worden. Weer stond ik op maar hield me meteen vast aan de tafel, langzaam liep ik naar de deur. Ik pakte de deur klink vast en deed hem omlaag, "Nog even doorzetten... "zeg ik tegen mezelf als ik verschrikkelijk draaierig word, ik moet hier weg, als hij me hier vind, wie weet wat er dan gaat gebeuren. Ik doe de deur open en kom in een andere kamer, ik strompel even, val bijna, pak snel een stoel en val met de stoel op me weer op de grond. Ik vloek even in mezelf als ik het gevoel heb dat mijn botten gebroken zijn. Sta dan weer op en strompel als een zombie naar de volgende deur.
Ik doe hem open en voel de koele wind van buiten, ik kijk vooruit en zie dat het de voordeur was, daar zie ik Rumple, Levi, Dominique, Cat, de directrice en nog een onbekend meisje staan. Ik wou naar Cat gaan schreeuwen maar merkte dat mijn stem nogal schor was. Ik keek nog een keer om me heen, alles begon te draaien en ik hield het niet meer. Met een gil viel ik op de grond terwijl de wereld om me heen nog steeds aan het draaien was.
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]