• Dit topic gebruiken we nog niet, alleen als de eerste niet meer kan.


    Never grow up, it's a trap.

    Jupiter Stephanie Demeter


    ||Jupiter||Daughter Of Persephone||God Of Hell||
    Ik hou de deur voor hem open, maar dan laat ik hem vallen. Ik heb geen tijd om sorry te zeggen, want word
    met mijn hoofd tegen de muur geduwd en val daarna langs de muur naar beneden, op de muur staat een rode
    streep en ik zie dan mijn achter hoofd bloed. Wanneer ik naar mijn arm kijk worden er de letters
    G..
    O...

    A...
    W...
    A...
    Y...

    Op geschreven, het brand en prikkelt. Op mijn handen zit bloed van mijn achterhoofd en van mijn neus.
    'Au.' Kon ik nog net uit brengen wanneer ik mezelf omhoog probeerde te krijgen. "Gaat het, moet je even naar de ziekenzaal?"
    vraagt hij, maar ik hoor het zacht. Ik knik en zoek steun bij de deur kruk, die steeds weer onder me wegglijdt. 'Ja, ik moet even naar
    de ziekenzaal ja...' Ik knik en ga opzoek naar mijn zakdoekjes.


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    † Odette Beatrix Noordhof †



    Alles was duidelijk en helder voor mij, ik liep op de directrice af die koffie had, ik sta mijn arm uit en
    zo zat heel haar shirt onder haar koffie. 'Checkpot.' Fluister ik terwijl de directrice naar haar
    kamer terug gaat, nu loopt ze precies door die deur... En ja hoor... Een emmer vol met bedorven melk
    en wat eieren uit het kooklokaal valt helemaal over haar heen. Ze scheld nu met een woord wat zelfs
    kinderen nooit zouden zeggen omdat het strafbaar kan zijn voor de mensheid... Gelukkig heb ik alles opgenomen
    met mijn mobiel. Dat kan nog wel handig zijn. Dan zie ik dat ze rood wegloopt precies in mijn armen. Ik heb gelukkig een zwarte
    kap op, dan maak ik een foto en roep: 'lachen lieve directrice!' En dan ren ik op vampieren snelheid naar de directrice haar kamer
    waar Jo is. Ik schater lach en laat haar het filmpje zien, hoe de directrice onder de koffie zat. Daarna hoe ze naar de kantine liep en
    toen hoe ze bedorven melk en wat eieren over zich heen kreeg en daarna de finale. Het woord dat niemand ooit durft te zeggen. Ik zet Jo op mijn rug.
    'Waar nu heen majesteit?' vraag ik terwijl ik uit het raam spring en een klein stukje naar beneden vlieg. 'Het school podium may dear?'


    ~

    Dominique Annabelle Smith
    opening song


    MY HEART IS A GHOST TOWN
    Ugg, waarom viel ze niet gewoon. Of waarom was die jongen zo behulpzaam. Ik hoorde Jo door de
    luidsprekers, maar wat ze zei kon me niet zo veel boeien. Ik had eerder zin in Chocolade. Ik liep de school
    weer in om wat katten kwaad uit te halen. Leerlingen die lachen om de grap van Jo en nog wat andere kinderen,
    die zeker weten de nerds waren, die niet lachten. Zei maakten zich zorgen. 'Waarom Jo, die nieuwe lieve leraren
    hebben toch niks verkeerds gedaan.' Ik stond voordat Odette binnen kwam achter Jo. 'Bied je excuses aan
    lieve schat.' Ik liet een sarcastisch lachje horen. 'Ik heb mijn nummer 2 gevonden.' En toen verdween ik naar
    de verboden gangen. Zo van het 1 naar het ander. Dat was iets wat ik het aller liefste deed. Zo wel hier als
    thuis, ik kan hier sowieso niet weg, ik ben een geest. Ik hoor stout te zijn... Ga ik eigenlijk niet te ver?


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    • • YESSE HAGENS • •


    • • Zei is mijn einde, hij is mijn begin • •
    Ik liep door de gangen en liep een klein beetje in de schaduwen. Ik had geen zin om in de spotlight
    te staan op mijn eerste dag en ging op zoek naar de directrice, ik trof haar aan en kon niet-niet een foto maken,
    dus deed ik dat en stak daarna mijn hand uit. 'Moet u niet douchen?' De directrice negeerde me en liep langs me
    heen. 'JOU SPREEK IK LATER!' Riep ze me nog na. Ik haalde mijn schouders op en liep tussen de enthousiaste leerlingen
    door naar, blijkbaar de kantine. Ik ging op zoek naar iemand die me wel aardig leek, misschien ook wel qua uiterlijk
    op mij leek. Ik zag iets-te-nerd-mij en iets-te-arrogant-mij. Of het werd iets-te-sportieve-mij of natuurlijk iets-te-mij. Ik
    liep maar naar wie het lot me bracht, en dat was een meisje in een rolstoel. Ik tikte op haar schouders en glimlachte.
    'Hallo, ik ben Yesse, aangenaam kennis te maken.'

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 17:36 ]


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''



    Mimmi Bergen • Daughter of Neptune
    Op een gegeven moment stelt Victoria voor dat ze alvast een tafeltje gaat zoeken voor haarzelf, mij en Elisa. Ik knik en Victoria geeft haar portemonnee aan mij zodat ik haar pizza Hawaii kan afbetalen. Ik pak ook alvast mijn portemonnee om mijn eigen pizza te betalen. Ik kijk daarna naar Elisa.
    "Wat ruikt het hier lekker," zeg ik tegen haar vriendelijk "vind je niet?". Ik kijk met grote ogen naar hoe mijn pizza met de seconde dichterbij mijn mond kan komen en daar geniet ik compleet van. Ik kijk eventjes een tel naar Victoria, die al de perfecte plek heeft gevonden voor ons. Op exact dat moment hoor ik iemand in de speakers iets zeggen over verschillende docenten negatief spreekt. Ik glimlach als ik besef hoeveel problemen die persoon wel niet kan krijgen.
    "Denk jij dat degene die dat heeft gezegd veel problemen zal krijgen?" vraag ik aan haar. Vervolgens wordt er op mijn schouders getikt. Op nature instinct draai ik me om en ik zie dan een jongen die waarschijnlijk ouder dan mij is voor me neus. Hij ziet er goed uit en straalt een vriendelijke uitstraling. Hopelijk heb ik ook gelijk daarin. Hij glimlachte en stelt zich voor als Yesse.
    "Leuk je te ontmoeten Yesse," zeg ik glimlachend "Ik ben Mimmi,"

    Ik ga denk ik nu wachten met reageren totdat Lisadragonrider1 (Elisa) weer gereageerd heeft want anders heeft ze heel veel berichten voor haar gemist

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 8:38 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    @Polovina

    Dan wacht ik ook op Elisa, misschien heeft zij nog wel iets te zeggen


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    ( jullie mogen mijn personage wel gewoon bespelen zeg maar, want ik kan nu tot morgen middag niet reageren omdat ik naar het slaapfeestje van mijn BFF ga, en ik moest wat eerder komen voor de voorbereidingen van onze spooktocht en playback wedstrijd.)

    [Sinds er geen praattopic is vraag ik het eventjes hier, is er iemand waar ik Jeremy naartoe zou kunnen sturen?]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    LEVI ACKERMAN
    × Teacher × Swordsman × Shingeki no Kyojin ×


          'Bedankt..'
    Ze heeft een blik in haar ogen die me zorgen baart. En zo nu en dan die kwaadaardige grijns, die ze probeert te onderdrukken, al breekt hij soms eens door. Ik weet niet wat ze nu in haar hoofd heeft, maar het is waarschijnlijk niet bepaald onschuldig. Zou ik haar moeten vertellen dat ze niet te ver moet gaan? Aan de andere kant, wie ben ik om dat te zeggen? Ik ben zelf nu ook niet bepaald onschuldig, of wel soms? Ik laat het er dan ook maar bij.
          'Succes. En de school is trouwens die kant op.'
    Ik wijs in de richting van de school. Vervolgens draai ik me om en loop terug naar binnen. De kop thee laat ik zitten, gezien ik net Jo's stem over het schoolplein hoorde galmen en ik hoorde heel toevallig mijn naam vallen. Dat kan weinig goeds betekenen. Ze zal er bij het nablijven wel voor gestraft worden. Ik loop naar de kast in mijn slaapkamer en haal de 3d manoeuvre gear tevoorschijn. Deze trek ik aan. Alles voelt zo vertrouwd. Het is alsof ik nu de gehele wereld aan kan. Vervolgens loop ik naar buiten. De deur trek ik achter me dicht en doe ik op slot, zodat er niet nog meer onverwacht bezoek komt.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Cicatrice schreef:
    [Sinds er geen praattopic is vraag ik het eventjes hier, is er iemand waar ik Jeremy naartoe zou kunnen sturen?]


    (Heb Eliana die zit alleen buiten tegen een muurtje aan)

    Rachel Green --> Bad Girl (leerlinge)

    'Goed! Lijkt me heel leuk!' Ze steekt haar hand uit en zegt enkele momenten later. 'aangenaam kennis te maken, Gabrielle Red, maar je mag me Gabriel noemen. Kijk is, waarom worden we zo aangestaard? Wacht, ik bedenk wel iets.' Ze pakt een gouden boek en een toverstok. 'Alva bedakbar berde!' Zegt ze, en iedereen kijkt de andere kant op. "Goed zo, dat is beter! Ik nam haar hand aan. "Rachel Green. Maar je mag Rach zeggen! Hoe oud ben je?" Vroeg ik, weeral wat enthousiaster. Ze leek me tot nu toe nog te vertrouwen... Dat is al goed. Ik keek wat rond en zag allemaal mensen. Doelwitten. Ik nam nogmaals mijn busje water. "Moet jij ook wat?" Vroeg ik aan Gabriel.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 18:53 ]


    Gabrielle ''Gabriel'' Red
    Ik ben het heksje van de nachtelijke klokkentoren (talking to Rachel)
    "Moet jij ook wat?" vroeg het meisje me, maar ik wist haar naam nog niet. 'Nee, ik lus geen water.
    Ik heb liever mijn appelsap.' Ik hoor een meisje door de luidspreker, maar ken haar niet. Ik ken ook
    de leraren niet, wat ik wel weet is dat ik niet weet waar ze het over heeft.
    Ik hield mijn flesje omhoog en deed het daarna weer in mijn tas. Het
    was nog altijd koel gebleven, handig die spreuken zo in je tas, en allemaal zo handig in 1 boek.
    'Wat is je naam eigenlijk?' Vraag ik aan het meisje terwijl ik in mijn tas zoek naar een rolletje koekjes,
    op zijn minst een pakje oreo's, een banaan? Ik kwam uit op een appel, voor mij is het wel goed genoeg.
    Ik neem een grote hap en slikte het in 1 keer door zonder kauwen, ik begin te hoesten en pak snel mijn
    appelsap. Mijn hoest bui word erger, ook door het sap, terwijl ik merk dat het geen appelsap is, maar iets
    van mijn moeders tover drankjes ren ik de wc in en probeer het kleine stukje appel weer uit te kotsen, wat lukt.
    Daarna spoel ik de wc door, een keer extra voor de geur natuurlijk. Daarna neem ik een slokje water en
    spoel mijn appelsap mee met mijn spuug gemend met water. Daarna gooi ik het flesje weg, waarom is mijn
    moeder zo irritant? Ze verpest nu mijn flesje appelsap met wat, vergif? Ik hoestte nog een beetje na.
    'Sorry, mijn moeder is een heks en ze probeerde me vast en zeker te vergiftigen, of ze wilde me iets duidelijk
    maken of dat ik goed op ging letten.' Ik was bang dat ik gevaar zou lopen, niet alleen door mijn moeder, maar gewoon
    na dit flesjes gedoe en ik-stik-half-in-appel gebeurtenis. Misschien moet ik vaker bij Rachel blijven, dan kan ze me een beetje
    beschermen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 21:11 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    (Mensen niet vergeten dat Jo iets zegt door de luidsprekers van de school, ik zie dat bijna niemand erop reageert maar iedereen hoort het ;) )

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 20:39 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (Mensen niet vergeten dat Jo iets zegt door de luidsprekers van de school, ik zie dat bijna niemand erop reageert maar iedereen hoort het ;) )


    (Mimmi reageerde daarop ;) )


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    (Mimmi reageerde daarop ;) )

    Yayy (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]