Dit topic gebruiken we nog niet, alleen als de eerste niet meer kan.
Never grow up, it's a trap.
0
Dit topic gebruiken we nog niet, alleen als de eerste niet meer kan.
0
Jo Mari Gold
"I am a Ghost of a Girl"

"Whats wrong with me?"

het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]
0
Rumplestiltskin
'Zolang je maar niet denkt dat je mij tegen kunt houden. Ik ben nog niet klaar met je..' ik lachte toen hij zei maar dat stopte al toen ik Jo zag, die gewoon brak door wat ik deed. 'Pap hou op!' schreeuwde ze hard. ik schrok er even af en liep een stukje achteruit het hart hield ik vast. 'Pap ga weg, alsjeblieft...' ze huilde, om de een of andere reden brak dat mij op dit moment, waarom deed ik dit? ik had beloofd aan Neal, aan Belle om dit nooit meer te doen. Ik was een verschrikkelijke mens, waarom liet ik de duisternis altijd de overhand nemen, ik wilde dat dit stopte. 'Het spijt me.' Ik deed het hart terug in het kistje en legde het op een tafeltje neer, ik verdween ik moest dit gewoon afreageren niet op Jo niet op die leraar maar gewoon een random iemand, ik gooide met een mes die ik altijd bij me had niet mijn eigen maar gewoon een random mes, ik hoorde gegil en wat geluiden alsof iemand stik ik kijk en zie een leerlinge (Earlinde) ze viel neer en zag haar ogen wegdraaien. Ik liep de schoolplein op en zag Jo en de leraar daar staan een tijdje keek ik ze aan en verdween weer.
0
|
× Alias: Humanity's Strongest Soldier, Mr. Sixpack |
Jo begint te schreeuwen. De tranen springen in haar ogen, door de enorme pijn die ze te verdragen krijgt. En ik kan niets doen. Het maakt me woest. Wat een laf persoon is deze Rumple. Een beetje zijn eigen dochter op afstand martelen. Hoe kun je? Zelfs mijn oom was niet zo erg. Ik zie hoe Jo zich overgeeft aan de pijn en besluit dan naast haar neer te knielen.
'Jo, vecht ertegen. Het is te verbreken, oké. Dat weet ik.' Mijn ogen blijven op haar gericht, maar ik raak haar verder niet aan. Ik weet niet of dat wel zo veilig is. Het laatste dat ik wil is dat ik haar nu nog meer pijn doe. Er is er maar één die nu pijn verdient en die houdt op dit moment Jo's hart vast. Het volgende moment hoor ik van ergens achter me gegil komen. Ik maak mijn blik los van Jo en werp een blik over mijn schouder en zie dan nog net hoe een leerling levenloos in elkaar zakt. Dat is de druppel. In een reflex kom ik overeind. 'Kom dan. Heb het lef om je gezicht hier te tonen, in plaats van stiekem leerlingen te martelen en te vermoorden. Heb het lef om verantwoordelijkheid te nemen voor je daden.' Ik kijk om me heen, wetend dat hij toch niet op zal komen dagen. Natuurlijk doet hij dat niet, tenzij hij zich nu misschien door mij uitgedaagd voelt en zin heeft in nog meer bloed. Het is misschien ook verschrikkelijk dom van mij om hem zo openlijk uit te dagen. Hij is nu eenmaal vele malen machtiger. Maar als hij die dolk echt bij zich draagt.. Als ik hem af zou kunnen leiden, zodat iemand anders de dolk kan stelen.. Het plan begint zich langzaamaan te vormen in mijn hoofd. Ik blijf staan waar ik sta, namelijk naast Jo. Ik zou haar zo te hulp kunnen schieten indien nodig, maar ik sta nu klaar om haar en mezelf koste wat kost te verdedigen. |

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
0
Jo Mari Gold
"I am a Ghost of a Girl"

"Whats wrong with me?"

het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]
0
Cat

[ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 1:59 ]
0
shairell schreef:
Gabrielle ''Gabriel'' Red
Ik ben het heksje van de nachtelijke klokkentoren (talking to Rachel)Weetje, ik ben gewoon een gelukkig meisje. Ik heb een leuk leven en een leuke nieuwe vriendin. Een leuk gezin en een leuke toverstaf. Een leuke nieuwe school en vooral heb ik een leuk nieuw leven, maar hoe kan ik dat zeggen? Dat kan toch niet? Ik ben er pas net en heb pas 1 vriendin, Rachel. Ik heb lessen gemist en de directrice was ook niet echt meteen op de eerste indruk aardig, ze leek me een strenge sloddervos, met een Brits of Engels accent. Nu sta ik kou te verkleumen buiten de school terwijl ik bij zwaardvechten moest zijn, maar raad eens? Ik zie die leraar gewoon hier staan. En ik zie blondje en een rare vrouw. Ik loop op haar af en tik zachtjes op haar schouder. 'Wilt u mijn vriendin alsjeblieft neer zetten en even vertellen wat u aan het doen bent alstublieft?' Ik kijk haar lief aan en daarna werd mijn blik iets serieuzer. 'Waarom heeft u haar op u rug, dat is erg ongepast. En ook erg onbeleefd. Ze is tenminste wel degene die hulp nodig heeft, moet ik jou als een zak meel behandelen of zo!'
)
0
Joey Tribbiani
"Gaat het wel? Je kan me alles vertellen, ik ben te vertrouwen..." Ik knikte. "Het is 1 van mijn oude vrienden... Vriendinnen eigenlijk..." Ik keek Vale aan. "Rachel K. Green..." Zei ik. Ik zag door een raam een samenscholing van mensen, er was vast iets gebeurt. Ik besloot het te negeren en me te baseren op het verhaal. "Wil je heel het verhaal weten?" Vroeg ik daarom. Hierna zette ik mijn koffertje op de grond en ging op een bankje zitten.
0
|
× Alias: Humanity's Strongest Soldier, Mr. Sixpack |
'Verdomme Levi, ga naar haar toe..'
Ik kijk achterom. Ja, ik zou met liefde naar haar toe gaan, maar ik heb geen idee wat Rumple van plan is en gezien het meisje nu al bewegingloos op de grond ligt, ga ik ervan uit dat het al te laat is. 'Ik red me wel..' Ik zucht. Goed, als ze er echt zo van overtuigd is, dan kan ik wel de kant van het meisje oplopen. Zolang ik haar dan maar enigszins in de gaten houdt. Dat is het moment dat Cat onze kant op komt rennen. What the f*ck, waarom gaat ze niet naar dat andere meisje toe? Ohja, die twee zijn natuurlijk bevriend. Relaties staan ook echt alles in de weg. Het is niet de eerste keer dat ik daarmee wordt geconfronteerd. Bijvoorbeeld die ene keer dat een cadet ons allemaal in gevaar heeft gebracht om een vriend te redden. Cat knielt naast haar neer. Goed, nu ze met z'n tweeën zijn, kan ik wel met "een gerust hart" gaan kijken wat er is gebeurd. Ik snel naar het meisje toe en kniel naast haar neer. Algauw zie ik een mes uit haar rug steken. Ik kijk om me heen, maar zie niemand meer staan. Of wel? Nog voordat ik kan zien wie het is, is de persoon weer verdwenen. Verdomme. Ik kom overeind en til het lichaam op. Ik herken het meisje als Earlinde. 'Cat, Jo, ik wil dat jullie maken dat jullie hier wegkomen. Het maakt me niet uit waar jullie heen gaan, zolang jullie dit plein maar mijden.' Vervolgens begeef ik me met het lichaam naar de zijingang van de school. Ik weet dat deze normaal gesproken niet wordt gebruikt en als hij al wordt gebruikt, dan is dat alleen door het personeel. Leerlingen hebben immers niets te zoeken hier. De kans is dan ook klein dat ik iemand tegen zal komen. Hoe minder mensen ik tegenkom, hoe beter. |

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
0
Vale Skia Nihil
"I am a Shadow of a Girl"

"Whats wrong with me?" Ineens komt Cat naar me toe. Ze praat niet tegen me maar probeert me iets te seinen in mijn hoofd. "Jo?" ik antwoord terug, "Ja Cat, ik kan je horen..." ook via mijn gedachten. 'Cat, Jo, ik wil dat jullie maken dat jullie hier wegkomen. Het maakt me niet uit waar jullie heen gaan, zolang jullie dit plein maar mijden.' ik doe even mijn ogen dicht, "Cat ga weg, nu, ik red mezelf wel. Jij moet nu kat worden en rennen!" met die woorden liet ik mezelf verdwijnen en kwam ergens anders weer terecht. Ik keek om me heen, waar was ik? Nu pas zag ik het, ik was mijn Rumple zijn 'huisje' ik wou terug lopen maar ik was even te erg in shock, hij had trouwens ook nog niet geantwoord op mijn vraag dat hij me ging vermoorden. Dat verbaastte me. Ik bleef even naar het huis kijken en ging toen zitten, de hoofdpijn kwam weer toe en ik bedacht me dat ik beter kon liggen. Kijkend naar boven, ik zag de wolken, hopend dat Rumple het gehad heeft, of me zou vermoorden of hij moet me met rust laten. Ik hou het niet meer vol, hij doet me zoveel pijn dat ik er niet meer tegen kan en me eraan moet overgeven. |
0
Rumplestiltskin
Ik verscheen weer thuis in mijn kamer, de bebloede mes had ik in mijn hand, met grote ogen keek ik de mes aan, sinds wanneer dood ik iemand met een normaal voorwerp dan met magie? zachtjes schudde ik mijn hoofd, achja niet interresant de kamerdeur deed ik achter me dicht en ik liep naar de keuken hierdoor moest ik door de woonkamer de mes legde ik zachtjes in de gootsteen en ik draaide me om vanuit het raam zag ik iemand liggen op de grond langzaam liep ik er heen en zag ik Jo liggen, ik liep naar de voordeur en deed die open. 'Jo.' zei ik zachtjes, ik toverde haar hart tevoorschijn en besloot die aan haar terug te geven, waarom? ja dat wist ik eigenlijk niet zo goed misschien was het leuker haar pijn te doen als ze gevoelens had? ik grinnikte even en liep voorzichtig naar Jo toe om haar niet te schrikken, of misschien dat ze als nog wel zou schrikken. ik boog me voor over en deed de hart weer terug. 'Lig je lekker?' vroeg ik daarna alsof ik net de normaalste ding in de wereld heb gedaan.
Earlinde Greenleaf
Ik merkte dat ik werd opgetild maar omdat alles zo wazig was leek het meer op een droom en kon ik niet zien wie me optilde, ik sloot mijn ogen en bleef vechten tegen de pijn en tegen de duisternis. Zo snel kreeg je een elf niet onderuit, zo snel kon je een elf niet doden en zoals vrijwel alle elfen zou ook ik niet zonder te vechten ten onder gaan.
0
Jo Mari Gold
"I am a Ghost of a Girl"

"Whats wrong with me?"
0
Rumplestiltskin
Ik merkte dat ze schrok, oeps dat was niet mijn bedoeling achja wat maakt t toch uit. 'Nee...' zei ze nors. ze deed haar ogen open en ging zitten. 'Nou, wat wil je gaan doen?' vroeg ze aan mi, ik keek haar aan dacht al te weten dat ze dacht dat ik haar ging vermoorden of pijn ging doen maar gelukkig voor haar is dat deze keer niet zo. 'Wil je erbij zijn als je je eigen kind vermoord door het hart kapot te maken'ze keek me aan, ik rolde met mijn ogen en zuchtte diep. 'Natuurlijk joh ik wil je mors dood zien vallen.' zei ik sarcastisch. 'Of wil je je kind gewoon nog meer pijn gaan doen?' ik lachte alleen maar even en schudde mijn hoofd. 'Nee dearie, ik geef je jou hart terug.' ik boog me voorover en drukte het hart terug in haar borst. 'Alsjeblieft.' zei ik maar niet op een vriendelijke toon, gewoon op de toon zoals ik altijd praat tegen mensen.
0
Jo Mari Gold
"I am a Ghost of a Girl"

"Whats wrong with me?"
0
0
Cat||Leerlinge

[ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 16:38 ]