Jo Mari Gold
"I am a Ghost of a Girl"
Ik krijg de rillingen, die rillingen die zeggen dat je zoveel pijn hebt dat je lichaam het niet meer aankan. Op een gegeven moment knielt Levi bij me neer,
'Jo, vecht ertegen. Het is te verbreken, oké. Dat weet ik.' ik rol met mijn ogen, alsof hij er verstand van heeft, ik heb dit al, laten we zeggen zolang ik leef...
Het liefste wat ik wil is mijn hart terug, geen pijn kunnen voelen door Rumple... Als de pijn eindelijk is opgehouden hoor ik nog een korte sorry van Rumple.
"Klootzak..." sis ik maar ik heb geen idee of hij me nog hoort. Dan zie ik ineens een meisje neervallen, Rumple... Ik zie dat Levi boos aan het schreeuwen is maar blijft bij mij staan, ik voelde de boosheid in me op komen, daar ligt iemand dood te gaan! "Verdomme Levi, ga naar haar toe..." sis ik boos naar hem, hopend dat hij naar het meisje toe gaat, "Ik red me wel..." zeg ik er nog snel achteraan. Ik sluit mijn ogen en denk aan een mooi leven buiten dit alles,
Ik gebruik magie om mijn stem in Rumple's hoofd te krijgen, "Vermoord me dan, ik heb nu toch te veel pijn, vermoord me, alsjeblieft..." zeg ik tegen hem.
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]