• vandaag had ik twee tassen. eentje met verzorging voor de eerste twee uur. mijn beugel is eruit gegaan dus mijn tas zou ik thuis ophalen. na mijn lessen dus om half drie wil ik naar mijn fiets kom ik erachter dat mijn fietssleutel nog in mijn andere tas zit. Naar mijn moeder gebelt die was niet thuis, bij mijn oma. moest ik wanneer mijn broer uit was vijf over half drie, hem bellen om te vragen of hij naar huis wilt voor mijn sleutel en dan brengen. mijn vriendin bleef gelukkig bij me. samen wat lol gehad komt die stomme broer pas om 4 uur aangekakt!! ik had gedacht lekker voor morgen geen huiswerk s'middags en s'avonds lekker op quizlet en zo mooi niet dus. ik was pas rond kwart over vier thuis. weetje wat mn broer zei. "dan til je toch gewoon die achterband op"ik boos "ja dan komt er toevallig een leraar of politie langs en ben ik de fietsensteller"

    hebben jullie zoeits doms ook gedaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha lekker slim xD

    Ik had een keer dat ik mijn verjaardag vierde voor vrienden, maar eerst nog mijn boeken in moest leveren.
    Ik had een jurk aan, dus had ik geen huissleutel meegenomen.
    Kwam ik thuis met al mijn vrienden, was mijn vader verdwenen en had alle deuren op slot gedaan.
    Stond ik met twintig man voor een dicht huis xD
    Gelukkig was het lekker weer en heeft een van de buren onze sleutel (nerd)


    Happy Birthday my Potter!

    Aardige broer xD

    eh ja laatst nog.
    Ik kom zo aanfietsen en zet mijn fiets in de stalling van de school neer.
    Ik loop weg en hoor een vaag geluid maar negeerde het maar.
    Ben ik vrij en wil ik terug naar huis fietsen, is mijn band opeens lek!
    Achteraf bleek dat dat vage geluid dus mijn band was die langzaam leegliep.
    Naja en toen maar wachten op mijn moeder met de auto.

    BloodyGum schreef:
    Haha lekker slim xD

    Ik had een keer dat ik mijn verjaardag vierde voor vrienden, maar eerst nog mijn boeken in moest leveren.
    Ik had een jurk aan, dus had ik geen huissleutel meegenomen.
    Kwam ik thuis met al mijn vrienden, was mijn vader verdwenen en had alle deuren op slot gedaan.
    Stond ik met twintig man voor een dicht huis xD
    Gelukkig was het lekker weer en heeft een van de buren onze sleutel (nerd)

    Hhaha die is echt mooi!

    Ik heb een x gehad dat ik met een vriendin van me naar me huis ging. Twas gewoon in de vakantie, moeder was vrij, dus ik dacht, geen huissleutel nodig. Komen we bij mij huis aan, geen moeder. Ook geen sleutel op "de plek" (;. Toen zag ik dat me raam een beetje open stond, en toen zijn we via de container op de schuur geklommen, vanaf daar op het dak van de bijkeuken en zo door me raam naar binnen geklommen.
    Ninjas for life<3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Lekker slim :P


    Just Me.......

    Hoshizora schreef:
    (...)
    Hhaha die is echt mooi!

    Ik heb een x gehad dat ik met een vriendin van me naar me huis ging. Twas gewoon in de vakantie, moeder was vrij, dus ik dacht, geen huissleutel nodig. Komen we bij mij huis aan, geen moeder. Ook geen sleutel op "de plek" (;. Toen zag ik dat me raam een beetje open stond, en toen zijn we via de container op de schuur geklommen, vanaf daar op het dak van de bijkeuken en zo door me raam naar binnen geklommen.
    Ninjas for life<3


    Ik schaamde me dood......... mijn crush was er namelijk bij 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ik schaamde me dood......... mijn crush was er namelijk bij 0.0



    haha ook was ik mn sleutel in de sneeuw verloren gelukkig komt alles goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    XD pour you


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    trollycullen schreef:
    (...)


    haha ook was ik mn sleutel in de sneeuw verloren gelukkig komt alles goed


    Ik zie je al door de sneeuw zwemmen xD


    Happy Birthday my Potter!

    Nabilah schreef:
    Lekker slim :P


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ik zie je al door de sneeuw zwemmen xD


    hahah duikend van de fietsenhok:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had laatst mijn tas halverwege de dag aan mijn moeder mee gegeven omdat ik na schooltijd weg zou gaan. Alleen ik was vergeten om de twee boeken die ik nog nodig had eruit te halen. Dus toen kon ik nablijven ¬¬


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Toen ik mijn boeken moest inleveren ging ik met de auto naar school omdat ik daarna met mn moeder naar de stad ging. Ik had dus alleen geen fietssleutel bij me, en laat daar nou net mijn kluissleutel... en natuurlijk zaten al mijn boeken in mn kluisje. Gelukkig is er op school zo'n sleutel waarmee zo'n gast alle kluisjes kan openen

    ~verplaatst naar stamcafé, bij vragen horen alleen vragen over Quizlet zelf.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn