Avan Odin Ravens
"What? I am just smoking"
'Sorry als ze je zo meteen pesten.' ik glimlach, maar als ik niet bij haar mag kijken mag ze het ook bij mij niet...
"Geeft niet, het enige waar je sorry voor mag zeggen is dat je in mijn gedachten kijkt..." zeg ik, niet hard, niet kil maar gewoon vriendelijk, al kijk ik strak voor me uit.
Ik ontwijk een paar kinderen en kom dan eindelijk aan bij de ziekenzaal, leg haar op een bed en ga op een stoel naast het bed zitten. Ik kijk even om me heen, gek genoeg heb ik nog niets van Jo gehoord, ze zal wel weer problemen hebben... Zou ik op zoek gaan? Nee, zij heeft ook problemen,
Ik kuch even, "Wat is er daarnet eigenlijk gebeurt?" vraag ik aan Jupiter...
Vale Skia Nihil
"I am a Shadow of a Girl"
De man sloot de deur wat me eigenlijk best wel veel pijn deed, maar ja, ik moet ook verwachten dat iemand om me gaat geven ofzo... Op dat moment hoor ik de stem van Jo door de school een galmen, ze begon over de docenten, eigenlijk best grappig maar aan de andere kant ook wel zielig, en niet alleen voor de docenten maar ook voor Jo, die gaat hier veel problemen mee krijgen. "Kom Vale, we gaan naar het schoolgebouw. Daar kan je even bekomen van wat er is gebeurt. Oké?" ik kijk de man aan, hij is wel aardig voor mij, ik knik even en kijk nog even naar achter naar het huis van de man, vanwie ik de naam nog niet eens weet, "Maar ik heb vroeger altijd geleerd dat ik niet met vreemde mannen mag meegaan..." er kwam een klein glimlachje op mijn gezicht terwijl ik mijn armen weer dichter tegen mijn buik aandruk tegen de buikpijn. Ik kijk de man even aan, wat zou hij gaan zeggen?
|
[ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 17:47 ]
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]