• Titel: Wrapped in Wire
    Aan het begin van de Zombie Apocalyps ontmoet de gestrande Lucie een man, Negan, die wel eens de sleutel zou kunnen zijn tot overleven.
    Ze merkt een directe klik met de man en besluit bij hem te blijven en met hem samen te werken.

    Als weken verstrijken, lijken Negan's plannen om te overleven echter steeds ingewikkelder te worden
    Hoe meer de plannen vorderen hoe meer ze Negan ziet veranderen in een man die Lucie niet meer onder controle kan houden. En ondanks dat ze een fysieke en mentale relatie hebben, besluit ze te vluchten en hem voor eeuwig achter te laten.
    Ze vindt een andere groep overlevers, waar ze aansluiting vindt met de leider Rick. Door misgelopen onderhandelingen stuit ze met haar nieuwe groep op een boze Negan die heel wat van plan is.


    Foto's: Negan is Jeffrey Dean Morgan en Lucie is Tatiana Maslany \ iets van prikkeldraad? ook is de zwarte hemel met sterren iets wat ik er graag in wil.
    Sfeer: Apocalyps, spannend, romantisch, avontuurlijk
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 15:44 ]


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Oe, zie ik daar The Walking Dead? XD Ik kan geen covers maken, maar ben wel nieuwsgierig naar het resultaat.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tyki schreef:
    Oe, zie ik daar The Walking Dead? XD Ik kan geen covers maken, maar ben wel nieuwsgierig naar het resultaat.



    TWD!

    Ik ben ook nieuwsgierig :0 hahaha


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Ik ga even kijken of ik iets kan maken (:


    I just caught the wave in your eyes

    ik hoop dat je het wat vind :)


    “It’s okay to be a glow-stick, sometimes we need to break before we shine.”

    LouisxTommo schreef:
    ik hoop dat je het wat vind :)





    Het is niet helemaal wat ik zoek, maar bedankt voor het proberen

    :)


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Ik ga zo wat proberen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus



    Ik weet niet zo goed of dit is wat je zoekt... Misschien te veel.. zombie? Hm ja, laat het me weten ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Hope you like it. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    -> Gesloten op aanvraag


    When time and life shook hands and said goodbye.