Dit topic gebruiken we nog niet, alleen als de eerste niet meer kan.
Never grow up, it's a trap.
0
Dit topic gebruiken we nog niet, alleen als de eerste niet meer kan.
Never grow up, it's a trap.
0
Peter Pevensie

If no one else will defend the world then I must
0
Ariël Greenleaf
"One step closer"
![]()
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]
0
Peter Pevensie

0
Ariël Greenleaf
"One step closer"
![]()
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]
0
Victoria Adelaide Kane

[ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 21:22 ]
0
Peter Pevensie

0
Ariël Greenleaf
"One step closer"
![]()
0

0
Ariël Greenleaf
"One step closer"
![]()
0
Rumplestiltskin
Ze keek me boos aan, ik wist dat ik haar hier geen angst mee aan joeg maar dat was ook niet de bedoeling ik wilde gewoon dat ze me bevelen opvolgde en tot nu toe deed ze dat perfect niemand zou te weten komen dat zei in mijn macht was, ik grijnsde weer. Ze knikte. 'Ja, begrepen..' zei ze voordat ik nog iets kon zeggen gaf ze me een bitch klap woedend keek ik haar aan. 'Oh jij verdient straf.' mijn stem trilde van woede. 'Wat kan je nu doen dan? Wat kan je hetzelfde doen als je mijn hart hebt en kan je meer dingen doen?' ze keek me vragend aan, ik vroeg me dat eigenlijk ook wel af. Ik had gelezen dat je haar pijn en andere gevoelens kon laten voelen als je aan de persoon dacht en aan dat gene wat je wilt laten voelen, daarom dacht ik ook dat er een helse pijn door haar lichaam ging dat op haar knieën zou dwingen en dan zou ze een gevoel van schuld en spijt voelen voor die ene bitch klap die ze me gaf. Ik grijnsde en keek afwachtend naar Jo.
0
Jo Mari Gold
"I am a Ghost of a Girl"

"Whats wrong with me?"
0
Peter Pevensie

0
Rumplestiltskin
Ik merkte dat ze bijna op de grond viel ik grijnsde naar haar, mooi het werkte. Na vele minuten begon ze te praten. 'Sorry dat ik je sloeg, het was compleet onterecht..' zei ze ik glimlachte, ha het werkt echt! ze keek me boos aan maar het enigste wat ik nu deed was grijnzen. 'Ik verbied je mij te besturen!' zei ze boos ik grinnikte. 'Jij kan me niks verbieden, niet zolang ik me dolk heb.' zei ik tegen haar. 'Mij pijn te geven of iets anders, heb ik niet genoeg pijn gehad vandaag? En jij helemaal geen... ik snap wel dat Neal het liefste weg wou, als je hem hetzelfde behandelde als mij in ieder geval wel, en sowieso, wie wil jou nou als vader?' ouwch die over Neal deed pijn. 'Neal behandelde ik met respect en met liefde, bij hem was het meer door foute keuzes.' zei ik tegen haar ik was boos, woedend had de neiging om haar weer pijn te doen maar deze keer hield ik me in en deed ik waar ik het beste in was, in vluchten... Ik keek haar alleen woedend aan en daarna verdween ik.
0
Ariël Greenleaf
"One step closer"
![]()
Jo Mari Gold
"I am a Ghost of a Girl"

"Whats wrong with me?"
0
|
× Alias: Humanity's Strongest Soldier, Mr. Sixpack |
Ik wacht geduldig Cat haar reactie af, maar krijg opeens het vreemde gevoel dat ik wordt bekeken door iemand. Als een reactie op dat gevoel, werp ik een blik over mijn schouder. Tot mijn verbazing zie ik Jo daar dan staan. Ze kijkt me aan. Haar blik verraadt niets van wat ze denkt, helaas. Ik ben namelijk benieuwd wat haar naar de ziekenboeg brengt. Is de wond dusdanig erg dat ze er uiteindelijk mee instemt hierheen te komen?
'Jo..' Ik draai me half naar haar toe en hou mijn ogen op haar gericht. Ik analyseer als het ware haar houding, op zoek naar iets dat verraad wat eraan de hand is met haar. Ik kom alleen gauw tot de conclusie dat er niets te vinden is. Ze wilt niet dat ik iets vindt, dat is duidelijk. Ik vraag me dan ook alleen maar meer af wat eraan de hand is. Ik besluit maar te praten. 'Moet de wond toch verbonden worden?' Afwachtend kijk ik haar aan. De keus is nu aan haar. Of ze geeft aan dat het probleem de wond is en ze daarom naar de ziekenboeg is gekomen, of er is iets anders aan de hand. Iets dat aannemelijker is dan Jo die helemaal naar de ziekenboeg komt vanwege verwondingen. |

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."