• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OMG vind ik ineens hele oude foto's op een sd kaart, ik ben vet erg veranderd, holy shit. Zo snel volwassen geworden, lol


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wampus schreef:
    ^ Moet ik nu uitkijken?


    Jep.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb een uur gelopen lol. De blikken van de voorbijgangers though x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aerate schreef:
    (...)

    Jep.

    Zelfs ik? Niet leuk, squirrel. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yes, admit it. Mijn video op de diploma uitreiking was sowieso de grappigste. :')
    Krijg het toch nog weer voor elkaar om iets anders te doen dan de rest

    Wampus schreef:
    (...)
    Zelfs ik? Niet leuk, squirrel. :c


    Nee, jij moet voor mij uitkijken dat ik geen methamphetamine of heroïne ga nemen tijdens mijn reign of awesomeness.


    Heaven is a place that we all have

    Abra, abra kadabra, I wanna reach out and grab ya


    26 - 02 - '16

    This is so much fun

    ik liet samuel drake aan mn nichtje zien ze vond hem perfect i can't

    Ik heb echt het gevoel dat er iets in dat wondje loopt, gezien het gekriebel soms ineens zeer doet en lijkt te 'kruipen' :')
    Weird thought tho. It's impossible hahah

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 23:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    No need to run and hide
    it's a wonderful, wonderful life
    No need to laugh and cry
    it's a wonderful, wonderful life


    26 - 02 - '16

    Omfg dudeeee stahp. Ik vind je een toffe vent but pleaaase don't go that way again. Irritant.

    En waarom heb ik telkens het gevoel alsof ik een mug hoor, terwijl hier helemaal geen mug is... ja, ook irritant.

    Ik zou letterlijk een nier geven om elke mug op deze planeet te zien sterven.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Silvera schreef:
    Ik zou letterlijk een nier geven om elke mug op deze planeet te zien sterven.


    Ik heb in ieder geval alle muggen in mijn huis zien sterven toen mijn katten nog klein waren. Genieten was dat.


    26 - 02 - '16

    Als iemand de username "Hippopotomonstrosesquippedaliofobie" neemt, dan ben ik die eeuwig dankbaar.


    Heaven is a place that we all have