• [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 14:49 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus

    Ik volg de hele conversatie gewoon van uit de keuken, nooit geweten dat dit huis zo echoot.
    '... weet jij wat leuks?'
    Ik ken.Martyr goed genoeg om te weten dat hij op zijn hoede is. Wantrouwen vormt hem zo'n beetje, en zelfs Jo...
    Ik wantrouw Jo ook.
    Ik heb de drang om een mes te pakken, de trap op te stormen, en het recht in haar hart te steken. Moord, noemen ze dat.
    Ik weet dat ik het kan doen. Dat ik Jo Sparrow kan vermoorden.
    Geheimen horen geheim te blijven.
    Jo, ga nu naar mijn kamer, duik in de slaapbank en val onmiddellijk in slaap.
    Het manipuleren gaat opeens zo makkelijk, zo simpel.
    Droom je dromen, Sparrow.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jo Sparrow
    Ik hoorde wat in mijn hoofd, ik begreep het meteen, Iratus.
    "Hé ik ben eigenlijk best moe Martyr, jij zou ook maar eens moeten slapen, het is al bijna 3 uur..." Lieg ik terwijl ik me omdraai, "Good Night..." Ik loop naar boven, kijk Iratus grijzend aan, "Ik krijg je nog wel..." Dan loop ik naar haar kamer en val in slaap


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Iratus

    Ze krijgt me nog wel. Om de een of andere reden doet haar stille bedreiging me de rillingen over de rug lopen, alsof Jo tot dingen in staat is die ik niet kan.
    Ik krijg je nog wel...
    Het donker van de nacht lijkt nog donkerder te worden, alsof de sterren stoppen met stralen, alsof ik een verandering in Jo heb voortgebracht die slechts duister zal zijn.
    Maar wilskracht, mijn wil, behoort dat niet veel sterker te zijn dan Jo's impulsiviteit?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mademoiselle Jo, tu dois reagé!!! (very good French)

    Dr_Bones schreef:
    Mademoiselle Jo, tu dois reagé!!! (very good French)

    Ik ben slecht in frans maar i kheb zo'n gevoel dat je wilt dat ik door ga schrijven


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)
    Ik ben slecht in frans maar i kheb zo'n gevoel dat je wilt dat ik door ga schrijven
    Tres bien.

    JoSnape schreef:
    (...)
    Ik ben slecht in frans maar i kheb zo'n gevoel dat je wilt dat ik door ga schrijven

    Dat willen wel meer mensen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jo Sparrow
    I'am a Ghost of a Girl


    Langzaam open ik mijn ogen, volgens mij was het serieus 5 min verder maar ik ben totaal niet moe. Ik sta op en loop langzaam de kamer van Iratus uit, ik zie Iratus staan en geef haar een dodelijke blik toe, "Je weet wat je te wachten staat..." bijt ik haar toe.
    Setha
    "Crying off my face again"



    "Dankje..." zeg ik tegen Tibo, "Je bent een goede vriend..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo de willende waarzegger

    "Dankje... Je bent een goede vriend..." Ik keek haar aan. Ik wilde meer zijn dan enkel een 'goede vriend'...

    Iratus

    Ik verstijf bij het zien van Jo's blik. Woest, sluw, vals. Dodelijk.
    Snel ren ik langs haar heen, haar koude hand glijd in het voorbijgaan langs mijn heup. Bang ben ik niet, zenuwachtig wel.
    In mijn kamer deins ik achteruit, in de hoop dat ze niet binnen komt. Ik zwaai met een windvlaag de deur voor haar neus dicht, de ramen, het licht gaat uit, ik duik onder de dekens, gewoon als een klein kind verlangend om gerustgesteld te worden door de warmte en veiligheid die van een zacht, knus hoekje uitgaan.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jo Sparrow
    I'am a Ghost of a Girl


    Ik grijns en sla met mijn vuist tegen haar deur aan. Dan ga ik tegen de muur aan zitten naast haar deur zodat ze niet kan zien dat ik er nog ben.
    Setha
    "Crying off my face again"


    Ik liep op Tibo af en legde mijn lippen op die van hem, al snel haalde ik ze van die van hem af, "Goodnight..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo de blije blikopener

    Opeens drukt Setha haar lippen kort maar krachtig op demijne waarna ze zegt "Goodnight..." Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht. "Goodnight!"

    Iratus

    Bam!
    Jo mept hard tegen haar deur. Loopt ze weg? Geen idee. Maar ik durf de deur niet open te doen, niet van het veilige slot te halen. Het raam? Dat nooit meer.
    Daniël!
    Kon mijn broertje niet teleporteren? Kon hij niet zomaar verschijnen waar hij maar wilde? Zou hij komen als ik zijn naam roep?
    'Daniël...'

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 18:06 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jo Sparrow
    I'am a Ghost of a Girl


    Ik grijns wanneer ik hoor dat Iratus Daniel roept. Ik sta op en loop naar de deur, "Wat is er Iratus?" vraag ik mijn zijn stem. Stond ik vroeger bekend om, imiteren.
    Setha
    "Crying off my face again"


    Ik glimlach als Tibo het niet erg vond, ik ga liggen, kijk naar boven en sluit mijn ogen. Op blind vertrouwen dat Tibo me niet laat schrikken ofzo.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Iratus

    Ik open de deur, maar tegenover mij staat niet Daniël...

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 18:12 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner