LEVI ACKERMAN
![](https://66.media.tumblr.com/d6d5921323eb65590cf3f1d8dc41de7f/tumblr_nd2n31RgLD1rpse9vo1_400.gif)
En dat is het moment dat mijn les langzaamaan veranderd in een enorme puinhoop. Bedankt, wat je naam ook mag zijn. Een jongen en een meisje begonnen tegen elkaar te fluisteren. Ik besluit het te laten gaan. Zolang ze de rest maar niet storen, want alles dat nu gemist wordt, gaan ze achterlopen bij de praktijk. Ja, daar wordt straks het koren van het kaf gescheiden. Dat is waar mensen spijt gaan krijgen van de informatie die ze nu gaan missen. Vervolgens vliegt de deur open en stapt een of ander blond meisje de les binnen.
'Ja ik ben te laat, ik weet het, Sorry i am not sorry...'
Dat is dus een toon waar ik niet van ben gediend.
'Als jij je te goed voelt om op tijd te komen, dan voel ik mij te goed om jou les te geven. Doei.'
Ik had de zin nog niet koud uitgesproken, tot een of ander slecht popnummer door de klas begint te spelen. De klas begint te lachen, dus ik besluit er gebruik van te maken en zette een sarcastisch lachje op.
'Ja, dit soort popnummers zijn inderdaad lachwekkend. Net zoals de halfnaakte artiesten die keihard proberen te beweren dat ze echt geen stelletje prostituees zijn in hun vrije tijd. Als ik het me goed herinner is er eentje zelfs naakt op een sloopkogel gaan zitten? Wat een niveau.'
Dan komen er muizen. En eerlijk? Het boeit me niet eens.
'Zeg, jij daar in die rolstoel. Ik zag dat je net je hand op had. Jij wilt zeker weten of je vrijstelling hebt van deze les?'
Mijn blik is nog altijd niet te lezen. Mijn armen liggen nog altijd ontspannen op tafel. Niets aan mij lijkt gespannen te zijn. Toch ben ik wel enigszins geïrriteerd. Ze zijn zelfs nog erger dan die Yeager. Goden, wat doet Erwin mij aan.
'Kan ik dan nu eens met de uitleg beginnen, of moet een van jullie s.. soms nog verder mijn geduld testen?'
Net op tijd wist ik het woord snotapen binnen te houden. Het is beter om dag 1 nog maar een beetje aardig te blijven, want ik heb geen zin om met de directeur aan tafel te moeten vanwege huilende onderkruipsels.
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."