• Hier inschrijven, en info: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911
    Je moet je eerst ingeschreven hebben, dan pas kun je meedoen.
    Hier is het speeltopic.
    Veel schrijfplezier!
    We beginnen bij een normale eerste schooldag.


    Never grow up, it's a trap.

    Vale Nihil


    Cat glimlacht, 'Wat een mooie naam,' ik kijk verbaast op, zoiets had nooit iemand gezegd, ze zeiden vooral Fail omdat het er op leek.
    'Hé, honey, zal ik een capuchinno voor je halen?' vroeg de jongen, 'Ja, lekker. En neem er ook één voor Vale mee.' hoe langer ik hier was hoe verbaasder ik werd, mensen accepteerden me hier.
    'Hou je van koffie?' vroeg ze. 'Of moet ik Chace terugroepen? Want dat vind ik niet erg, hoor.'
    Ik lach even, "Ja, ik hou van koffie..." ik zie dat de zon meer mijn kant opgaat en ik doe even een stapje dichter naar de schaduw, "Sorry..." verontschuldig ik me voor dit dingetje.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Cat

    Sorry,' verontschuldigde zich. 'Geeft niks, hoor,' zei ik maar ik was wel verbaast waarom ze het deed.

    Chace kwam met de witte bekers aanlopen. Ik gaf hem een kus van ongeveer drie seconden op zijn mond.
    Hij gaf de beker aan aan Vale en aan mij. Zelf had hij er ook één. Ik slurpte aan mijn koffie. Plotseling kwam Jessie aanlopen. Ik kreunde. Ik had een hekel aan Jessie, de dochter van Aphrodite.
    Ze kwam naast ons zitten.
    Zooooo, lekker ding,' zei ze tegen Chace. Die negeerde haar.
    Plotseling sloeg ze de beker uit de handen van Vale. Ze liep weg. 'Vind je dat normaal, bitch?!' riep ik haar achterna, terwijl ik met mijn ogen rolde.
    Die bitch.


    Never grow up, it's a trap.

    Jessie



    De meisjes volgen me gewillig. 'Vind je dat normaal?!' Hoor ik die ene Cat roepen. 'Gewoon negeren,' zeg ik tegen de meiden. Ik loop verder.
    Wat was het toch een heerlijk gevoel om de beker uit haar handen te slaan, en de bruine vloeistof op de grond te zien liggen.
    Echt heerlijk.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 23:29 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Vale Nihil


    'Geeft niks, hoor,' zegt Cat vriendelijk, ik vind haar echt erg aardig. Ik stond even tegen de muur aangeleund als de jongen terug komt lopen met de bekers koffie. Hij geeft een beker aan mij en ik neem meteen een slok, !$@ het is best warm.
    Op dat moment kwam Jessie aanlopen, ik voelde een versnelde hartslag maar probeerde kalm te blijven.
    'Zooooo, lekker ding,' zegt ze, gelukkig negeerde Chace haar.
    Opeens sloeg ze de beker uit mijn handen en liep weg, ik had dit kunnen verwachten. Snel stond ik op en klopte het hete goedje van me af, shit, ik stond in de zon! Hopelijk heeft niemand het gezien. Snel ga ik weer in de schaduw staan, 'Vind je dat normaal, bitch?!" roept Cat achter haar aan,
    "Rustig Cat, ik ben wel wat gewend..." zeg ik met een vaag glimlachje.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus


    Ik speel lichtjes met mijn Camp HalfBlood ketting die inmiddels negen kraaltjes heeft. Vervolgens pak ik de boeken voor mijn eerste uren en daarna leun ik tegen mijn kluisje. Ik heb behalve met Dylan met niemand gecommuniceerd. Dat is een top prestatie want op Camp Halfbloed was en ben ik zeer bekend en stikt het van de vrienden. Waarschijnlijk komt dat ook omdat ik nog een van de relaxte grote-drie kinderen ben dat zeer zeldzaam is.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 7:47 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Cat


    'Rustig Cat, ik ben wel wat gewend...' Ze glimlachte vaag.
    Ik gromde. 'Ik haat Jessie,'zei ik. 'Wat een vervelend kind.'
    Ik laat mijn blik over de Campus glijden. Mijn blik gaat naar hetzefde meisje dat ik vanochtend zag. Ze heeft dezelfde kleur haar, alleen heeft zijn het lang en ik het kort. Ze speelt zachtjes met een ketting om haar hals, waar ik negen kralen kan onderscheiden.
    Ik stoot Chace even aan.
    'Hé Chace,' zeg ik. 'Wie is die chick met die lange haren?'

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 7:41 ]


    Never grow up, it's a trap.



    Dylan Tarasov • Son of Apollo


    Nadat ik heb gepraat met mijn halfbroers en zussen, loop ik een beetje rond. Ik hoor iemand vragen wie 'de chick met lange haren is'. Voordat de jongen genaamd Chace kan antwoorden, antwoord ik.
    "Meisje van wie ik de naam niet weet, dat is Lidia Volkova, dochter van Zeus," antwoord ik spontaan.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Cat



    'Dat is Lidia Volkova, dochter van Zeus'",' zegt een jongen. Verbaast kijk ik hem aan.
    De jongen heeft blauwe ogen en donkerblond haar.'Nou, jongen die IK niet ken, waarom zit zij hier op school en niet samen in kamp Halfbloed, waar mijn vriendin Thalia vroeger ook zat?' vraag ik.


    Never grow up, it's a trap.

    Avan faceclaim: Leonardo Di Caprio, jong
    Ik loop even door de school. Verschrikkelijke tocht van daarnet... Op een gegeven moment zie ik een paar mensen staan, ik kijk even snel in de gedachtes van het meisje die het meest opvalt, Vale... Zo heet ze, ik loop naar ze toe, "Héy Fail!" Zeg ik lachend, het meisje schrikt op, "Of wacht, het is Vale...." Ik kijk naar de anderen, "Avan aangenaam..." Zeg ik lachend.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Cat


    'Avan, aangenaam,' zegt hij lachend.
    Ik zet soort arrogante types wel.
    ' Ik zou het best aangenaam willen noemen,' zeg ik. 'Maar dan zu k liegen'.
    Plotse or ik een bel. Het is de best die aangeeft dat de Hpgwarts kinderen naar Hogwarts moeten en de andere Wuizlet leerlingen zich klaar moeten maken voor de les. Zuchtend sta ik op.
    Tijd om weer naar de hel te gaan.


    Never grow up, it's a trap.



    Dylan Tarasov • Son of Apollo

    Wanneer het meisje een kattig antwoord geeft, besluit ik haar te negeren en richting de eerste les te gaan. Ik neem plaats naast Lidia, die verveeld naar buiten staart.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Vale
    De jongen lachte en ik wist meteen dat ik weg moest, nog voordat de bel ging rende ik weg. Waarschijnlijk hadden ze het nog niet door. Hijgend kwam ik aan op zweinstein.

    Jo Mari Gold
    Ik loop even door de gangen, waar zit Avan toch?
    Dan zie ik hem, bij het meisje dat ik eerder vandaag had gered, "Avan! We moeten naar de les!" Schreeuw ik door de gang zonder schaamte, ik kom aan bij het groepje, "Jo, is je vader er al?" Vroeg hij, ik lachte, "Volgens mij niet en anders heb ik een probleem..." Ik pak zijn arm en zeg gedag tegen de anderen, "Kom Avan..." Zeg ik terwijl hij mr achterna loopt


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus


    Ik had allang besloten om naar het lokaal te gaan. Ik had namelijk weinig zin om te praten. Ik zie Dylan die naast mij komt zitten, wat logisch is.
    "Zin in de les?" vraag ik verveeld terwijl hij meteen nee schudt.
    "Ik heb er echt geen zin in," mompelt hij terwijl hij zijn spullen pakt. Ik grinnik terwijl ik mijn schrift open sla.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Verbaast kijk ik om; Waarom rende Vale zo snel weg?Ik had graag nog even met haar gepraat.
    Ik kijk in mijn agenda. Shit, wiskunde. Het vak waar ik ECHT heel slecht in was. Ik zuchtte, gaf Chace een kus en liep weg. Onderweg kwam ik Thalia tegen.
    'Hé Li,' zei ik. 'Het Cat, groette ze.
    Zij liep weg, want zij had biologie.
    Plotseling zag ik een klein, wit poesje zitten. 'Hey,' zei ik in kattentaal. Het poesje antwoorde niet. 'Wat is jouw naam?' vroeg ik. Het poesje antwoorde weer niet. Opeens rende het poesje weg, het bos in. Ik ging er achterna, want ik kon ook snel rennen en ik was bezorgd om het poesje. Plotseling kwam ik op een open stuk. Het poesje was negers te bekennen. Ik spitste mijn oren. Ergens (ik wist niet of het ver weg of vlakbij was), hoorde ik voetstappen, Vastberaden voetstappen.
    Toen hoorde ik een hele tijd niets meer. Ik ben nog één minuut gaan wachten, en toen rende ik terug naar mijn school, naar het wiskunde lokaal.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 10:56 ]


    Never grow up, it's a trap.


    ×Ninfé "Nim" Dillon×

    FC: Lindsay Hansen | 14 jaar | Trinute


    Als ik op de klok kijk na een tijd op een van de licht wiegende takken te hebben gezeten, schrik ik. Ik ben weer eens veel te laat!
    Meteen hup ik uit de boom, veeg mijn schooluniform - dat voor geen meter zit, maar ja, het is dan ook een uniform - glad en haast me dan naar de eerste les. Gelukkig is de deur nog niet dicht, dus schuif ik naast de jongen met een beetje flaporen en mooie groene ogen.
    Ik geloof dat hij Peter heette. 'Zoek je eigen plek,' sist hij waarop ik grijns.
    'Jij zit hier loner. Wachtte je soms op iemand?' Ik plant mijn elle bogen op het tafelblad en bekijk zijn gezicht eens, hij ziet er best goed uit. 'De naam is Ninfé,' stel ik mezelf dan voor. 'Je mag me Nim noemen.'
    Eindelijk weten zijn mondhoeken omhoog te glijden. 'Oh, dus die tribuut die alles in de fik zette?' vraagt hij spottend. Ik word een beetje rood.
    'Don't worry, ik houd van vuur.' lacht de jongen. 'De naam is Peter. Peter Pan.'

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 11:26 ]


    obsessive rage