• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Tcchhhh, 25. Again.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En we zijn weer terug bij af. Hallo duisternis, oude vertrouwde vriend.

    God fucking damnit, anders ga je niet meer bellen om deze tijd?! Doe normaal zeg. Ik zet om half 11 mijn pc geluid zachter voor iedereen en je denkt niet even om mij of opa.

    // Als mijn tante morgen met mijn nichtje komt om 20 voor 9 spring ik echt uit mijn vel! Ik pik het niet langer dat ze mijn slaap komt verstoren. Rot een fucking eind op naar je eigen huis en ga je kinderen leren vermaken in plaats van hier alle electronica aanzetten.

    // Jij zet veel te vaak je verhaal in de spot. Begin me er aan te irriteren. Geef anderen ook eens een kans zeg.


    Rant is over.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 23:46 ]

    GredWeasley schreef:
    (...)



    Maar jij kan zeggen dat een vriendin van je bijna is opgegeten door een slang! Dat is ook aardig cool


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb opeens zo'n vieze smaak in mijn keel..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    PIJN
    :'c


    Mhm?

    Als ik jou nou nog moet uitleggen hoe je een enkel tapet terwijl jij daar morgen een her voor hebt dan klopt er iets niets.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pim, lieve kat, het is leuk als je bij mij wil blijven s' nachts maar eis dan niet driekwart van mijn bed op, want zo kan ik dus niet slapen :W


    26 - 02 - '16

    I ain't your girl.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik erger mij echt kapot aan jou. Grootste reden om in september te stoppen met zwemmen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Beter ga ik slapen zodat mijn kussen niet te doorweekt raakt..

    Ik begin er behoorlijk zat van te worden om nog moeite te doen bij jou.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I don't even know what to do or say.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn god. Mijn moeder is echt super chagrijnig bezig vanavond. Daamn :/
    What did I do..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I wish there was a reset button.


    Mhm?