• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    *Kijkt naar het filmpje* Jup, ik ga echt zakken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Zorg er eerst maar eens voor dat je zelf heel thuis komt (cat) slangenbeten, geen tickets


    Hahahahah dat is waar ;') Alhoewel, een slangenbeet klinkt heel cool. Nu ben ik ook heel cool, hahahaha. En ik kom wel thuis. Desnoods zwem ik ;p

    Mensen, ik ben gebeten door een slang! I feel so awesome(cool) (dat is trouwens echt waar, maar het deed geen zeer ofzo. De slang was een baby boa constrictor en voelde zich bedreigd toen ik hem op probeerde te pakken)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 22:31 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leescoupé? Dat is briljant! Ik moet en zal deze trein vinden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zat in de underground en toen zag ik twee jongens. Eentje had een leather jacket aan dus ik dacht WOW SIRIUS IS HIER en de andere had een bril dus ik dacht WOWOWOWOW SIRIUS EN JAMES ZIJN HIER WAT EEN BELEVENIS. Rip me


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahahahah dat is waar ;') Alhoewel, een slangenbeet klinkt heel cool. Nu ben ik ook heel cool, hahahaha. En ik kom wel thuis. Desnoods zwem ik ;p

    Mensen, ik ben gebeten door een slang! I feel so awesome(cool) (dat is trouwens echt waar, maar het deed geen zeer ofzo. De slang was een baby boa constrictor en voelde zich bedreigd toen ik hem op probeerde te pakken)


    You're such a Potter *facepalm*


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    You're such a Potter *facepalm*


    HAHAHAH eigenlijk wel, lol ;') Maar nu kan ik later mijn kleinkinderen vertellen dat ik gebeten ben door een slang. Dan hebben ze echt de coolste oma ooit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ....

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 23:21 ]


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    Mijn beste vriend is net uit de kast gekomen. IK HEB OFFICIËEL EEN GAY BESTFRIEND.

    UPDATE: OW SHIT JEEZ MENSEN JUP DIT GESPREK WORDT MEER AWKWARD MET DE SECONDE

    UPDAAAATE: EUHM NEE TYVM NEE NEE DIT IS TE AWKWARD MOET IK NEGEREN FUCK IT WHATSAPP WAAROM HEB JE DIE BLAUWE VINKJES


    NICE.
    Ik wil ook een gay best friend.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zoveel lol gehad vandaag, vooral in de Goliath ;'D
    Op het laatst bij die drie heuvels lag ik helemaal in een deuk om mijn beste vriendin (Ninuturu), omdat ze zo schreeuwde xd

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 23:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerate schreef:
    Mijn beste vriend is net uit de kast gekomen. IK HEB OFFICIËEL EEN GAY BESTFRIEND.

    UPDATE: OW SHIT JEEZ MENSEN JUP DIT GESPREK WORDT MEER AWKWARD MET DE SECONDE

    UPDAAAATE: EUHM NEE TYVM NEE NEE DIT IS TE AWKWARD MOET IK NEGEREN FUCK IT WHATSAPP WAAROM HEB JE DIE BLAUWE VINKJES

    Hoezo is het awkward? WHAT DID YOU DO?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ....

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 23:21 ]


    Heaven is a place that we all have

    'Verloskundige zegt dat ik ijzer supplementen moet nemen' *even later* 'hier staat dat ik een arts moet raadplegen voor ik dit mag gebruiken'
    Dude, je VK is toch ook een soort arts?
    Eigenwijze kut.
    Ik wil zo gemene dingen over je zeggen hier, maar dan krijg ik weer op mijn kop en krijg ik de Karma waarschijnlijk terug.
    Dus ik laat het bij: Stel je niet aan en gebruik de hersenen die je nooit gebruikt.

    // Wat is een Hb lager dan 7,5 ineens geen bloedarmoede meer? Nu is het ineens 6,3 en lager? Bullcrap.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 23:19 ]

    God, do I need to get this shit off my chest somehow?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 23:14 ]

    JamesPotter schreef:
    (...)

    HAHAHAH eigenlijk wel, lol ;') Maar nu kan ik later mijn kleinkinderen vertellen dat ik gebeten ben door een slang. Dan hebben ze echt de coolste oma ooit.



    Happy Birthday my Potter!

    zo God fuckigkdjdjfhfjd alweer een fucking aanslag in Turkije, dit keer in Istanbul op het vliegveld.

    The worst fucking thing is als mijn vader een paar dagen later naar Turkije was gegaan was hij gewoon erbij geweest fUCK.