• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Well, ik ben weer veel te vroeg op school. Hoe kan ik dit weer niet goed hebben geteld? Nu kan ik net zo goed naar de eerste les gaan. Zonder boeken. W/e.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 11:18 ]

    Ledecky schreef:
    (...)

    Examenresultaten van de universiteit. ^^


    Kan ik deze week skippen? :c


    oh, dat is altijd spannend. c;
    Ik krijg als het goed is ook deze week te horen of ik mijn laatste hertentamen gehaald heb, dan heb ik mijn P. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik lach altijd als ze op een bak ijs/zak chips/ etc. de portiegrootte weergeven bijvoedingswaarden. Denk je nu echt dat ik maar 25 gram chips eet en de zak daarna braaf weg leg? :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit is serieuze bullshit. Ik ga morgen echt niet naar school want ik ben fucking ziek!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lol, iedereen over uitslagen van de uni en ik zit rustig nog een heel paper uit te werken over hoe feitelijk de game theorieën de andere velden zouden moeten koloniseren, omdat alles tegenwoordig gegamificeerd wordt en je feitelijk niks meer een normale story kan noemen, zonder je af te vragen of het in zijn compleetheid niet veel eerder een quest te noemen valt aan de hand van een dramaturgische analyse van How did I die? Oh en dan volgende week nog een essay over hoe nieuwe media onze idealen dusdanig heeft beïnvloedt dat deze onbereikbaar en onmenselijk zijn geworden, waardoor we nu nieuwe media gebruiken om ons ervoor te behoeden daaraan ten onder te gaan. Mag ik even huilen? :W


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn bak ijs is leeg en nu heb ik het dus koud. Is dit nu wat men karma noemt?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Thank fuuuuck ik heb finance gehaald.


    Caution first, always.


    Dit is wel een beetje waar.

    Grimmie schreef:


    Dit is wel een beetje waar.


    Ik snap 'm niet :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Ik snap 'm niet :x


    Al de aandacht van de media staat gericht op de aanslagen in Frankrijk en België, terwijl er in andere landen veel meer/evenveel aanslagen gebeuren, terwijl we daar amper iets van horen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Grimmie schreef:


    Dit is wel een beetje waar.


    Heel erg waar, helaas..
    De hele wereld rouwt als er aanslagen in het westen zijn (België, Frankrijk etc.) maar ze draaien hun hoofd weg zodra er iets in Turkije of zo gebeurt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Grimmie schreef:


    Dit is wel een beetje waar.


    Ik vind wel dat het minder wordt. Voorheen was het een stuk erger. Maar eerlijk gezegd zo het me niet verbazen als het de andere kant op hetzelfde werkt hoor. Het oosten en westen gaan tegenwoordig nu eenmaal niet supergoed samen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    voor geschiedenis heb ik 88%, voor Frans en Aardrijkskunde 86%, voor biologie/chemie 83% en voor wiskunde 78%. totaalpercent is 81%.


    Heaven is a place that we all have

    Frodo schreef:
    (...)

    Al de aandacht van de media staat gericht op de aanslagen in Frankrijk en België, terwijl er in andere landen veel meer/evenveel aanslagen gebeuren, terwijl we daar amper iets van horen.


    Valt wel mee toch. Vanmorgen was er een hele uitzendig over die ene aanslag van gister in uh... Turkije?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bruch schreef:
    (...)

    Ik vind wel dat het minder wordt. Voorheen was het een stuk erger. Maar eerlijk gezegd zo het me niet verbazen als het de andere kant op hetzelfde werkt hoor. Het oosten en westen gaan tegenwoordig nu eenmaal niet supergoed samen.


    ^ Op Al Jazeera hoor je amper tot niet over aanslagen in het westen. Als je er wel over hoort, krijg je er een dikke laag anti-Europa propaganda overheen gestrooid. Vandaar ook die radicalisering en dergelijke. It works both ways.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)