• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Ik heb een nieuwe game gekocht, maar ik speel hem niet. What's wrong with me :')
    Heb hem net een uur geleden gekocht, lol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    Ik heb een nieuwe game gekocht, maar ik speel hem niet. What's wrong with me :')
    Heb hem net een uur geleden gekocht, lol.


    Of zoals ik; je koopt een duur spel, speelt hem een uur of wat en raakt 'm vervolgens nooit meer aan. Lol


    26 - 02 - '16

    Ik wil mijn filmpjes makeeeen.


    Your make-up is terrible

    Ugh ik wil niet meer. Nog twee uur voor ik moet inleveren meh


    Happy Birthday my Potter!

    Nostalgie.


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Of zoals ik; je koopt een duur spel, speelt hem een uur of wat en raakt 'm vervolgens nooit meer aan. Lol

    Hahah. Ik heb Infamous 2 gekocht, want hij was eindelijk nog meer afgeprijsd en ik wilde hem al heel lang, maar nu zit ik in plaats van te gamen, Pewdiepie te kijken ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    He's cute, hihi c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SadTech schreef:
    (...)
    Hahah. Ik heb Infamous 2 gekocht, want hij was eindelijk nog meer afgeprijsd en ik wilde hem al heel lang, maar nu zit ik in plaats van te gamen, Pewdiepie te kijken ;'D


    Haha ik ken het zo erg :W
    Of ik koop een nieuw spel, omdat het spel dat ik eerder kocht me toch gaat vervelen, en in plaats van dat ik dan dat nieuwe spel speel ga ik het oude spel spelen lol.


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Haha ik ken het zo erg :W
    Of ik koop een nieuw spel, omdat het spel dat ik eerder kocht me toch gaat vervelen, en in plaats van dat ik dan dat nieuwe spel speel ga ik het oude spel spelen lol.


    Jaa! Hahahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aso in de stiltecoupé.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn youtube kanaal alvast klaargemaakt, yay. ;3


    Your make-up is terrible

    Nee, ik wil geen vakantiewerk. Ik wil gewoon rust.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik begin oprecht bang te worden. Uuugh..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het was leuk om iedereen uit de klas weer even te zien.

    // Wil je niet in een bushokje gaan roken? Bedankt.

    Wat een leuke klas heb ik toch. #NOT


    <3