• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Hoe heeft James T Kirk ooit een reputatie gekregen als reckless womanizer terwijl hij een gigantische, feministische sterrennerd is met een nog veel meer gigantische crush op zijn puntorige first officer??? Ik zou een boek kunnen vullen met bewijsstukken en parallellen. Wat zijn dit voor suffe leugens, wereld


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Villainess schreef:
    (...)

    Dat was inderdaad ook mijn grootste angst :')


    Zo te lezen past het bij jou goed, dus dat is heeeel fijn. Geniet van de trui (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    imagine your OTP playing who am I on game night and person 1 has got their own name stuck to their forehead and person 2 keeps giving the sweetest answers ever to every question ("am I an important person?" "the most important person" "would you consider me handsome?" "breathtaking") and person 1 gets more and more confused until they decide they need to go to the bathroom and see their name in the reflection of the mirror and get all flustered in the bathroom

    en nu nog een manier vinden waarop ik dit werkelijk erin kan verwerken zonder dat het een echte liefdesverklaring wordt (maar erg tevreden dat deze door mijn hoofd schoot ohmygosh)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wow shit, dit is een trieste film.


    Tijd voor koffie.

    Wiarda schreef:
    imagine your OTP playing who am I on game night and person 1 has got their own name stuck to their forehead and person 2 keeps giving the sweetest answers ever to every question ("am I an important person?" "the most important person" "would you consider me handsome?" "breathtaking") and person 1 gets more and more confused until they decide they need to go to the bathroom and see their name in the reflection of the mirror and get all flustered in the bathroom

    en nu nog een manier vinden waarop ik dit werkelijk erin kan verwerken zonder dat het een echte liefdesverklaring wordt (maar erg tevreden dat deze door mijn hoofd schoot ohmygosh)


    Ik weet niet over welk verhaal het nu gaat maar honderd keer JA voor al de OTPs omg

    -

    DE BACKRUB SCENE. Ik ben bij de backrub scène en het is glorieus. Hoe de f hebben ze dit in de sixties op televisie gekregen, gosh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb me in tijden niet zo kut gevoeld... Mentaal maar ook fysiek.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet niet over welk verhaal het nu gaat maar honderd keer JA voor al de OTPs omg

    -

    DE BACKRUB SCENE. Ik ben bij de backrub scène en het is glorieus. Hoe de f hebben ze dit in de sixties op televisie gekregen, gosh.

    Ik geloof dat mijn onderbewuste het van Sherlock heeft gestolen maar opeens schoot het door mijn hoofd hoe afschuwelijk adorerend Harry zou zijn als Hendrik zijn naam op zijn voorhoofd had ohmygsoh

    smelt

    aaah


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    MORGEN BIKKELEN EN DAN EEN SOORT VAN VAKNANTIE woopwoop. Ik zit er echt bijna doorheen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    oh dus ik ben te kritisch?
    thanks for making me feel miserable :/


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Holy shit, wat irritant.


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Doen want over vijf jaar boeit het je niet meer als je bent afgewezen maar reken maar van yes dat het je boeit als je die kans nooit hebt gewaagd


    Ah well, ik moet het denk ik maar gaan proberen I guess :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Rauch schreef:
    (...)

    Ah well, ik moet het denk ik maar gaan proberen I guess :')


    I approve


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben al vijf dagen ziek en ik zit midden in mijn toetsweek ... huil..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Het is zo koud hier


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bah, dit is echt heel triest.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Tijd voor koffie.