• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Vrijdag komt de uitslag en ik ben zo bang dat ik ga zakken. Iedereen verwacht dat ik het haal en ik knik maar netjes ja, maar ik heb er zo'n slecht gevoel bij en ik wil niet falen.


    Your make-up is terrible

    Burritoh schreef:
    (...)
    Gewoon nog een paar keer doorlezen : )
    Ik geloof er wel in!! altijd rustig blijven en in jezelf blijven geloven haha

    Dat is dus het probleem. Ik snap de theorie, kan het alleen niet uitvoeren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    Vrijdag komt de uitslag en ik ben zo bang dat ik ga zakken. Iedereen verwacht dat ik het haal en ik knik maar netjes ja, maar ik heb er zo'n slecht gevoel bij en ik wil niet falen.

    Assassin schreef:
    Vrijdag morgen komt de uitslag en ik ben zo bang dat ik ga zakken. Iedereen verwacht dat ik het haal en ik knik maar netjes ja, maar ik heb er zo'n slecht gevoel bij en ik wil niet falen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga maar eens schrijven :Y)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wanneer je al je halve leven een droom hebt en andere mensen die leuk waarmaken terwijl jij het idee hebt dat je leven stilstaat. Ik ga wel weer gamen tot ik een paar jaar verder ben en ook die kans krijg. Hopelijk.


    Caution first, always.

    Grimmie schreef:
    Je verwaarloost me en je hebt er geen idee van, hoe vaak ik je ook vertel dat ik graag meer met je app/bel/game. Maar je ziet me niet staan. Denk maar niet dat ik je er op ga wijzen dat we over 2 dagen 4 jaar samen zijn, waarin het laatste jaar waardeloos was. Frankrijk heeft onze relatie verpest, daar blijf ik bij.


    Klinkt niet echt als een gezonde relatie. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Burritho schreef:
    (...)
    Dat is dus het probleem. Ik snap de theorie, kan het alleen niet uitvoeren.

    Oh wat vervelend! en uhm, staan er op internet geen filmpjes of zoiets? of een klasgenoot die je kan appen?
    mehh dit heb ik dus zo met wiskunde altijd weer :/


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sorry maar als je op de avond voor het examen aankomt of ik alle informatie door wilt sturen want die heb jij niet, neem ik je niet meer serieus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Maar Sarita, jij bent wel vaker de persoon die als enige iets niet haalt.' Hou je bek trut of ik krab je ogen eruit. Misselijkmakend schijnheilig kind.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoe lui zijn deze docenten?


    Caution first, always.

    Leg uit waarom de uitvinding van Google Streetview positief is voor de sociale geografie.

    uhm whaatt?
    weet iemand misschien wat hier het antwoord op is?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh wacht. Moet ik eigenlijk souvenirs voor mensen meenemen? Ik heb alleen een extreem Ierse warme trui voor mezelf gehaald, want ik wilde een warme trui, hahaha. Ik koop volgende week wel iets op Dublin Airport. Dan lijkt het net alsof ik er al tijden aan gedacht heb ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Oh wacht. Moet ik eigenlijk souvenirs voor mensen meenemen? Ik heb alleen een extreem Ierse warme trui voor mezelf gehaald, want ik wilde een warme trui, hahaha. Ik koop volgende week wel iets op Dublin Airport. Dan lijkt het net alsof ik er al tijden aan gedacht heb ;')


    Zorg er eerst maar eens voor dat je zelf heel thuis komt (cat) slangenbeten, geen tickets


    Happy Birthday my Potter!

    Over +- 2 weken een nieuwe laptop. Deze zal dan worden gebruikt als desktop met een ander scherm ernaast. Oeh, ik kan hem ook gebruiken als netflix laptop en hem dus aansluiten op de tv op mijn kamer c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.