• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik haat het om iedere keer weer te denken dat ik een bijzonder iemand heb gevonden die echt een beste vriendin zou willen worden, om er vervolgens weer onder te lijden als ze steeds minder contact willen en even flink op mijn hart stampen. Waarom leer ik het nooit. Er zal nooit iemand zijn die dichterbij wil komen nadat ze hebben gezien hoe ik echt ben.

    If it hadn't been for Cotton-Eye Joe
    I'd been married long time ago
    Where did you come from, where did you go?
    Where did you come from Cotton-Eye Joe?


    26 - 02 - '16

    Kan iemand mee serieus uitleggen waarom ik steeds word nageroepen? :W Ik roep toch ook niet naar elke Belg, Turk, Marokkaan, idk, blankscheet, makak, etc.

    Het is echt niet grappig :') Roep dan op zijn minst Ni Hoa, en niet Konichiwa door heel de straat.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    eerste examen achter de rug


    Heaven is a place that we all have

    FOR FUCKS SAKE GAME OF THRONES. DON'T MAKE ME CRY. I DIDN'T CRY AT THE RED WEDDING WHY NOW, UGH.
    Jezus motherfucking— Dit had een seizoensfinale kunnen zijn, holy shit. I was so on edge, oh my fucking god.

    (Milde) Spoiler van episode 9 onder de spoilerknop

    SLAY LADY STARK, SLAAAAY

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 12:37 ]


    kindness is never a burden.

    Deze. Fucking. Jeuk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    GODVERDOMME IK BEN GEEN VLIEG BEHANDEL ME GEWOON NORMAAL OKE

    SadTech schreef:
    Naast het niet meer zien van het pop-upje bij de usernames en de vastlopende Spotlight is nu ook de Laatst gelezen vastgevroren.

    Dit is het begin van het einde

    // BLIJKBAAR IS DIE 9.3 NIET VOOR MIJN PO MAAR VOOR MIJN SE?????? DIE TELT 10% MEE IPV 5% EN HET IS EEN FUCKING. SCHOOLEXAMEN. IK HEB EEN 9.3 VOOR EEN SCHOOLEXAMEN VAN GESCHIEDENIS TERWIJL IK DAAR NORMAAL HOOGSTENS EEN ZESJE VOOR HAAL???? IK GA HUILEN IK WIL MIJN MOEDER BEDANKEN EN MIJN VADER EN NIET ALLEEN GOD MAAR OOK JEZUS


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sorry hoor,maar als ik aan het gamen ben moet je me niet storen met stomme vragen als 'wat moet ik doen als ik niet op het station kan uitchecken'. Dan bel je naar arriva en zeg je dat het weer niet werkt en dan zeggen zij wat je moet doen.

    JDGSBSBSKAKA
    't Eerste wat ik ga doen als mijn ovchip gedeblokkeerd is, is dat automatisch opladen eraf gooien. Ik ben er echt HELEMAAL klaar mee.
    WAAROM ZIJN JULLIE VERDORIE ZO TEGENSTRIJDIG. GODSAMME


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik was in een kei goed humeur totdat ik thuis kwam en mijn zus uit het niets kei arrogant tegen mij begon te doen. Klote wijf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bwaaaaaah, you broke me again, fandom D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Godverdomme zeg! Ik wacht al maanden op dat smerige rotgeld. Het is dat het een groot bedrag is, anders had je het van mij echt in je reet mogen steken! >:c


    26 - 02 - '16

    Uhm... Ja... Shit?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mood:


    26 - 02 - '16