• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Don't walk. Run, you sheep, run.

soms wil ik zo graag reageren op idiote mensen puur om de wereld vredevoller te maken met iet of wat intelligentie maar dan denk ik "nee laat maar ze verdienen het niet"

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

'Serena' in one sentence; baddest film ever.

+ Bridget Jones op tv vanavooooond.

+ Ik moet nu echt verder doen aan Nederlands.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Mensen die met 'kill yourself' reageren op een grapje van een facebookpagina. Just. Don't. En dan vervolgens niet begrijpen waarom de eigenaar boos word, serieus? Jij begrijpt duidelijk niks van de invloeden van internet. Ik moet er niet aan denken als iemand dat ooit tegen mij zou zeggen.

Je kind een corrigerende tik geven is kindermishandeling. Yeah right, laten we ons kind vertroetelen en lief zeggen dat het iets niet mag doen. Zolang je kind geen blauwe plekken heeft of naar de andere kant van de kamer wordt geslingerd is het gewoon een corrigerende tik. Damn. People have issues. Vroeger werden kinderen wel harder aangepakt hoor -.-
    Waarom denk je dat de jeugd van tegenwoordig niet meer luisteren?

[ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 18:16 ]

Ich liebe dich 27.12.23

26 - 02 - '16

Oh, en doe even normaal zeg. Ga niet anderen de les lezen over dingen die zij hebben meegemaakt en jij niet.

26 - 02 - '16

SadTech schreef:
    Je kind een corrigerende tik geven is kindermishandeling. Yeah right, laten we ons kind vertroetelen en lief zeggen dat het iets niet mag doen. Zolang je kind geen blauwe plekken heeft of naar de andere kant van de kamer wordt geslingerd is het gewoon een corrigerende tik. Damn. People have issues. Vroeger werden kinderen wel harder aangepakt hoor -.-

A-effing-men.

// Son of a bitch. Stop met me om geld vragen! Ik heb al jaren niet meer kunnen sparen omdat al mijn geld naar jou gaat en je geeft niets terug. Ik hou niets over voor mezelf!

// genoeg gegeten, maar heb zin in meer.

// "rook niet waar wij [kinderen] bij zijn"
    How about "rook niet waar een ander bij is".

[ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 18:30 ]

Nvm

[ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 18:20 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Iracebeth schreef:
    Oh, en doe even normaal zeg. Ga niet anderen de les lezen over dingen die zij hebben meegemaakt en jij niet.

SadTech schreef:

Daarmee win je geen autoriteit, daarmee win je angst.

i put the fun in funeral

Bonafide schreef:
    (...)

Daarmee win je geen autoriteit, daarmee win je angst.

Nee. Angst win je met slaan, orde win je met corrigeren. Ik heb toch ook geen angst overgehouden?

Ich liebe dich 27.12.23

SadTech schreef:
    (...)

Nee. Angst win je met slaan, orde win je met corrigeren. Ik heb toch ook geen angst overgehouden?

Je hebt misschien een sterk karakter. Er zijn hoogstwaarschijnlijk tientallen, honderden kinderen, mannen en vrouwen die er wel angst en een laag zelfbeeld aan overgehouden hebben.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Ik heb niet gevraagd om andermans meningen, anders had ik dat er wel bij gezet. Dus alsjeblieft, reageer er niet op. Bedankt c:

[ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 18:39 ]

Ich liebe dich 27.12.23

SadTech schreef:
    Ik heb niet gevraagd om andermans meningen, anders had ik dat er wel bij gezet. Dus alsjeblieft, reageer er niet op. Bedankt c:

Als je andermans mening niet wilt horen, post dan ook niet de jouwe. Danku.

Rule number one: don't say stupid stuff.

I'm so good at rules.

What would Emma do?