• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:43 ]

    Als je niet wilt dat je een bericht krijgt van Facebook moet je instellingen bij Facebook anders zetten.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Google is je beste vriend


    Bam! dit is 3kb

    Eten schreef:
    Google is je beste vriend


    Ik heb het gegoogeld maar ik kom niet op een duidelijk antwoord. Daarom vraag ik het hier.

    Oké, de uitleg. Helemaal rechtsbovenin als je aangemeld bent op Facebook heb je iets met een slotje staan. Klik erop en dan opent er een lijst. Klik op instellingen. Je komt dan op de pagina algemeen. Klik in de rechterkolom op meldingen. Klik dan bij email adres op bewerken en daar kun je instellen welke meldingen je wilt ontvangen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 20:16 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Oké, de uitleg. Helemaal rechtsbovenin als je aangemeld bent op Facebook heb je iets met een slotje staan. Klik erop en dan opent er een lijst. Klik op instellingen. Je komt dan op de pagina algemeen. Klik in de rechterkolom op meldingen. Klik dan bij email adres op bewerken en daar kun je instellen welke meldingen je wilt ontvangen.


    Toppie!

    Wolfram schreef:
    (...)

    Toppie!


    Is het gelukt?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Is het gelukt?


    Ja, maar weet je ook hoe ik dit met andere social media en adressen doe?

    Wolfram schreef:
    (...)

    Ja, maar weet je ook hoe ik dit met andere social media en adressen doe?


    Als je een mail opent zie je soms ook onderin 'uitschrijven' staan. Dan kun je je dus uitschrijven op de mails. En bij de meeste social media sites kun je bij instellingen het ook aanpassen (:


    When time and life shook hands and said goodbye.