• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iemand die dit soort foto op z'n facebook zet heeft echt een probleem. Jezus, zelfs ik zie er niet zo lelijk uit op de gemiddelde foto. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TenSharp schreef:
    (...)

    I know
    En dat is maar goed ook!


    Eh sorry, maar waarom moet ik me dan volgens jou dan voorbereiden op regen? :')

    // Stiefvaders zijn prima. Echt. Maar niet als ze 65 zijn en fricking oude muziek draaien totdat je zelf ook mee kan zingen zonder het te willen. (cat)

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Iemand die dit soort foto op z'n facebook zet heeft echt een probleem. Jezus, zelfs ik zie er niet zo lelijk uit op de gemiddelde foto. (cat)



    God did NOT ever create that fricking man :')

    Square schreef:
    Mijn moeder mompelde tegen mij dat Die Ene Oom waarschijnlijk een paar keer te vaak aan het stopcontact had gezeten en dat ze zijn busje wilde rammen en ik heb vandaag vier verschillende soorten taart gegeten. Soms is het leven onverwacht mooi, ha. :Y)

    Kudos voor je moeder, omg.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb zin om in eenmaal in Deventer gewoon rechtsomkeert naar Zwolle terug te gaan en dan terug naar huis te gaan met de bus. Meh.


    26 - 02 - '16

    Ik wil geen afscheid nemen :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil slapen :/ maar ik moet eerst werken aan studie en Q-Magazine. Blij als het woensdag is.


    Happy Birthday my Potter!

    The Devil's Advocate gaat niet echt over de duivel zeker? Deze film is plots minder interessant.


    What would Emma do?

    Dit was echt een onverwachte en zielige film, maar ergens wel goed dat het zo is afgelopen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Missing my Q friends :X


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Battle of the Bastards, fuck yeah.


    kindness is never a burden.

    Ik wil zooooo graag vakantie. Ben deze stress zo zat. Stomme mensen.

    Mezelf pep-talks geven terwijl ik weet dat ik ga falen is echt niet handig..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Meh geen zin meerrr.


    26 - 02 - '16

    Naast het niet meer zien van het pop-upje bij de usernames en de vastlopende Spotlight is nu ook de Laatst gelezen vastgevroren.


    Ich liebe dich 27.12.23