• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aurea schreef:
    (...)
    Als je andermans mening niet wilt horen, post dan ook niet de jouwe. Danku.


    Nou, daar is dit topic voor en als ik er een reactie op wilde had ik erom gevraagd. En by the way, waar kan ik anders mijn FRUSTRATIE kwijt?
    (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ofcourse go ahead and bite me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 18:45 ]

    Aurea schreef:
    Oké, wacht even.
    "Mm.. Laat ik eens even mijn mening online gooien waar iedereen het kan lezen en vervolgens boos worden als anderen een andere mening hebben."
    Nu snap ik m'.


    Als ik commentaar had gewild had ik wel een topic geopend. Doe toch niet zo kinderachtig zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Srsly, hou gewoon op. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik ben niet kinderachtig...

    En ik ga niet in discussie over een of andere mening waarop reacties niet gewenst zijn. Ik heb wel betere dingen te doen zeg.

    Mensen, stop alsjeblieft met deze discussie! Bij problemen kan je een bemiddelaar of moderator contacteren.


    What would Emma do?

    Aurea schreef:
    Ik ben niet kinderachtig...

    En ik ga niet in discussie over een of andere mening waarop reacties niet gewenst zijn. Ik heb wel betere dingen te doen zeg.


    Wat doe je nu dan?
    Maar zoals ik al zei, als ik fucking commentaar wilde had ik een fucking topic geopend. Dus bemoei je er niet mee, zeg. I am done.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 18:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuck I am trash.


    kindness is never a burden.

    En toen was het klaar. Laten we het LJH-topic niet veranderen in een Maak ruzie-topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat ben jij sneu. Godnondeju zeg


    26 - 02 - '16

    Q-discussies slaan echt nergens op :'D Maar hey, ik wil enkel zeggen: you know what happened last time.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 18:57 ]


    Heaven is a place that we all have

    Daimon schreef:
    En toen was het klaar. Laten we het LJH-topic niet veranderen in een Maak ruzie-topic.

    Ik was ook klaar :)
    En ik ben het met je eens dat het LJH gezellig moet blijven.

    You're a joke. Really. (cat)


    26 - 02 - '16

    Aurea schreef:
    (...)
    Ik was ook klaar :)
    En ik ben het met je eens dat het LJH gezellig moet blijven.

    Goed c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.