• Hallo!

    Ik heb recentelijk besloten om mee te doen aan een online verhalen wedstrijd (sorry, ik wist niet onder welk kopje ik dit mocht plaatsen.)
    Nu heb ik mijn verhaal bijna klaar en hoop ik dat iemand mijn verhaal wil beoordelen en controleren voordat ik het inzend.
    Zou iemand mij hierbij willen helpen?

    Groetjes, Lisa.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There is the great lesson of 'Beauty and the Beast,' that a thing must be loved before it is lovable.

    Ik denk inderdaad dat je in het verkeerde subforum zit, maar ik zou ook niet precies weten waar je dan wel heen moet... In elk geval zou ik wel willen kijken, stuur me maar een PB (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nog meer vrijwilligers?


    There is the great lesson of 'Beauty and the Beast,' that a thing must be loved before it is lovable.

    ???


    There is the great lesson of 'Beauty and the Beast,' that a thing must be loved before it is lovable.

    Op zich wil ik wel, maar ik weet niet of ik hier genoeg tijd voor heb. Ligt er een beetje aan hoe lang je verhaal is en ook welke genres het heeft. Mag ik trouwens vragen aan welke wedstrijd je meedoet?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Op zich wil ik wel, maar ik weet niet of ik hier genoeg tijd voor heb. Ligt er een beetje aan hoe lang je verhaal is en ook welke genres het heeft. Mag ik trouwens vragen aan welke wedstrijd je meedoet?


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ik wil het wel doorlezen voor je :) ik ben best goed met spelling enzo :)


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Dazai schreef:
    Op zich wil ik wel, maar ik weet niet of ik hier genoeg tijd voor heb. Ligt er een beetje aan hoe lang je verhaal is en ook welke genres het heeft. Mag ik trouwens vragen aan welke wedstrijd je meedoet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.