Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Nog steeds niet helemaal bijgekomen van dat varkensvlees dat ik gister per ongeluk binnen heb gekregen. Hoewel we de salami van de pizza hebben gehaald ben ik er toch misselijk door geweest :c
Buik is nog van slag. Hopelijk vannacht niet meer.
Oh ja, en jeukende galbulten door de allergie. Uuugh
Aaaaah we gaan over het strand wandelen omg I can't. En ik spam echt de hele dag al LJH vol met mijn sad gedrag maar ugh ik ben zo ontzettend blij dat ik geloof ik wel kan huilen.
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
Door dit filmpje deze filmpjes te kijken vind ik het heel knap dat hij eigenlijk gewoon nog zin heeft om te leven, na alles wat hij heeft meegemaakt.
The feels. John is een van de sterkste personages die ik ooit gekend heb
Rip Anton Yelchin... wauw ik ken geen enkele acteur persoonlijk maar telkens als iemand in dat vakgebied iets overkomt, is het alsof er een beste vriend is overleden...
En ook nog zo jong en zo'n gruwelijke dood...
Krolock schreef:
Rip Anton Yelchin... wauw ik ken geen enkele acteur persoonlijk maar telkens als iemand in dat vakgebied iets overkomt, is het alsof er een beste vriend is overleden...
En ook nog zo jong en zo'n gruwelijke dood...