• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Villainess schreef:
    Biologie is zo moeilijk en ik moet nog zo veel leren en mijn biodocent is nergens en het is zo moeilijk terwijl ik net examentraining heb gehad ik ga nooit dit fucking herexamenhalen ik snap het niieeet.



    Over 71 uur zit ik in mijn examen.
    Yes. Yes, it is time to panic now.

    Ik had om drie uur rijles en die man is nooit te laat en nu opeens tien minuten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Villainess schreef:
    (...)

    Over 71 uur zit ik in mijn examen.
    Yes. Yes, it is time to panic now.

    Moet ik je echt niet helpen? D:
    Come on, Lieke! You can do it! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Cynic schreef:
    (...)
    Moet ik je echt niet helpen? D:
    Come on, Lieke! You can do it! *O*


    Ik ben bang dat je niet in staat bent om heel immuniteit aan me aan te leggen :') Of de rest van biologie. Ik heb het gisteren met examentraining gehad, maar ik snap het nog steeds niet >,<

    Villainess schreef:
    (...)

    Ik ben bang dat je niet in staat bent om heel immuniteit aan me aan te leggen :') Of de rest van biologie. Ik heb het gisteren met examentraining gehad, maar ik snap het nog steeds niet >,<

    Ik ga even over op PB ^^

    //OMG, dit is alweer de zoveelste film die ik zou willen zien. O_o


    Deep inside, I've never felt alive

    Fuck you NPO. Ik ga niet tot 22 september wachten tot seizoen 3! Ik heb lekker een site waar het seizoen al op staat, wel volledig Engels, maar dan hoef ik niet zo lang te wachten >:3

    Erieka v.s. NPO, 1 - 0


    26 - 02 - '16

    Niphredil schreef:
    (...)

    Ik vond Time ook echt top, en zijn kasteel was zo pretty gemaakt


    Yess! Net als het huis van Hatter -fangirling- hihi


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Yess! Net als het huis van Hatter -fangirling- hihi


    omg ja


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    omg ja


    Ook vond ik het mooi dat door het tijdreizen delen in kaart wedden gebracht die je nooit verwacht had. Top film! Ergens heb ik ook gelezen dat er een film is, of nog komt, over The White Rabbit :3


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Ook vond ik het mooi dat door het tijdreizen delen in kaart wedden gebracht die je nooit verwacht had. Top film! Ergens heb ik ook gelezen dat er een film is, of nog komt, over The White Rabbit :3


    Ja, het was echt superleuk dat je op allemaal onverwachte locaties kwam. oh echt, dat zou supertof zijn. Ik was al een beetje sad dat het nu eigenlijk afgelopen was. Ik wil nog veel meer wonderland.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dooooominooooo's. *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Ja, het was echt superleuk dat je op allemaal onverwachte locaties kwam. oh echt, dat zou supertof zijn. Ik was al een beetje sad dat het nu eigenlijk afgelopen was. Ik wil nog veel meer wonderland.


    Yess. Ik wil nog meer films, desnoods spin-off dingen waarin ze inzoomen op enkele figuren uit Wonderland :3


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Yess. Ik wil nog meer films, desnoods spin-off dingen waarin ze inzoomen op enkele figuren uit Wonderland :3


    eeeeeens


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik schreef ooit voor mijn plezier, niet omdat ik me verplicht voelde. Als ik deze verhalen af heb, ga ik een pauze nemen. Ik ben er zo klaar mee.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ik weet niet waar je bent
    waarschijnlijk zit je binnen
    maar ik hoop dat het regent
    in je hoofd
    en op je lippen
    die smaken naar de sigaret
    in mijn hand waarop het regent
    ik weet waar je niet bent
    hier
    onder mijn paraplu
    in mijn hart


    i put the fun in funeral