• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 10:49 ]

    Dirtyd schreef:
    Good Merlin - waarom verteld hij ineens iedereen dat hij GEEN transgender is? Maak een keuze, anders word je echt niet meer serieus genomen ://
    Ik kan me hier zo kwaad om maken ugh


    Wauw, wtf. Je bent het of je bent het niet, je kan niet zomaar niet een tg zijn, of andersom.

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 16:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goddd, ik dacht even dat er iemand op mijn account had ingebroken of zo... Was ineens vet random uitgelogd en kon er niet meer in... HEEELP STRESS


    Slightly drunk.

    Triskele schreef:
    (...)

    Wauw, wtf. Je bent het of je bent het niet, je kan niet zomaar niet een tg zijn, of andersom.

    retweet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Triskele schreef:
    (...)

    Wauw, wtf. Je bent het of je bent het niet, je kan niet zomaar niet een tg zijn, of andersom.


    Dat is inderdaad wat ik ook dacht. Normaal heb ik niet zo snel een mening om deze dingen - je moet doen waar je je goed bij voelt - maar dit vind ik wel heel erg gaan :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dirtyd schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad wat ik ook dacht. Normaal heb ik niet zo snel een mening om deze dingen - je moet doen waar je je goed bij voelt - maar dit vind ik wel heel erg gaan :')


    Het is ook heel raar, want transgender is letterlijk "in het verkeerde lichaam geboren" en hier heb je al last van vanaf dat je klein bent. Je kan er later voor uitkomen, maar als je dit gedaan hebt is het niet de bedoeling dat je het ineens niet bent, want dit kan niet. Je kunt niet ineens weer in het juiste lichaam zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ghehe, volgens de quiz in de top ben ik een echte NCIS kenner. Woohoo! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zit buiten en het is heerlijk weer en er is om een of andere reden niemand thuis, zelfs niet bij de buren, en ik hoor vogeltjes fluiten en alles is op dit moment even heel erg mooi. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik zit buiten en het is heerlijk weer en er is om een of andere reden niemand thuis, zelfs niet bij de buren, en ik hoor vogeltjes fluiten en alles is op dit moment even heel erg mooi. (bloos)

    Pas maar op dat er geen vogel op je kop schijt. Dan is alles ineens wat minder mooi :Y)

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 16:44 ]


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Pas maar op dat er geen vogel op je kop schijt. Dan is alles ineens wat minder mooi :Y)


    I laughed. ;x :'D


    OTOFT: Ben benieuwd of er toch mensen mee zullen doen met mijn wedstrijdje, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    hallo ik ben helemaal verliefd op Final Fantasy XV geworden

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 16:51 ]

    Peccata schreef:
    (...)
    Pas maar op dat er geen vogel op je kop schijt. Dan is alles ineens wat minder mooi :Y)


    Nou ja, dan moet hij nog best wel goed mikken. De vogels zitten allemaal aan de andere kant van de tuin in de bomen, dus ik waan me voorlopig vrij veilig. :'D

    ... en liever op mijn hoofd dan op mijn laptop, eigenlijk, in alle eerlijkheid. Laptop onder de douche stoppen klinkt niet als een geslaagd plan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    And I don't want the world to see me
    'Cause I don't think that they'd understand
    When everything's made to be broken
    I just want you to know who I am..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh my, ik heb eindelijk Ahri ^^ door haar ben ik juist LOL gaan spelen :3

    Square schreef:
    (...)

    Nou ja, dan moet hij nog best wel goed mikken. De vogels zitten allemaal aan de andere kant van de tuin in de bomen, dus ik waan me voorlopig vrij veilig. :'D

    ... en liever op mijn hoofd dan op mijn laptop, eigenlijk, in alle eerlijkheid. Laptop onder de douche stoppen klinkt niet als een geslaagd plan.

    En dan kan je altijd nog een parasol boven je hoofd houden :Y)


    Slightly drunk.

    Stuurde ze me een hartje?
    Een hartje?
    ZE STUURDE ME EEN HARTJE
    EEN FUCKING HARTJE OMG OMG OMG


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!