• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 10:29 ]


    Heaven is a place that we all have

    'Die man die naast Jamai zat'. Je doet mee met een talentenjacht en je weet niet wie Martijn Krabbé is? :"D


    Caution first, always.

    UberHaxorNova schreef:
    (...)
    Ik was ook echt verbaasd toen ik het vanmiddag hoorde. Woensdag is er helemaal geen dag voor. :')

    Inderdaad vanaf 21:00 willen men ouders rust dus ik mag niet beneden komen en meekijken en ze willen het ook niet opnemen dus ja niet handig :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    UberHaxorNova schreef:
    'Die man die naast Jamai zat'. Je doet mee met een talentenjacht en je weet niet wie Martijn Krabbé is? :"D


    Nu heeft Martijn Krabbé ook niet echt talent, maar dat terzijde. :'D
    OT: Ik moet geen hele doos Kinder-chocolade opeten, maar het is zo lekker.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ellaria schreef:
    (...)

    Nu heeft Martijn Krabbé ook niet echt talent, maar dat terzijde. :'D
    OT: Ik moet geen hele doos Kinder-chocolade opeten, maar het is zo lekker.

    Maar hij heeft volgens mij elk jaar van Idols, The Voice en X-Factor gepresenteerd dus het lijkt me sterk dat je hem niet kent. :'D


    Donder nou een keer op met je wierook. ;x


    Caution first, always.

    Klik :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    All Starsssss.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zelfs dit vrolijkt mijn depressieve kut kop niet op. Ik ga wel offline en keihard uithuilen onder de douche, denk ik...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, ik heb altijd een hekel aan vragenlijsten...
    Ik heb daadwerkelijk niet echt een idee wat mijn leukste herinneringen van school/griekenland reis zijn en waarom vraag je me om mijn favoriete liedje, I really don't know (cat)


    Stenenlikker

    Ik ben gewoon verslaafd aan de pijn en zoek excuses om mezelf te kunnen wijsmaken dat ik echt een loser ben, hoe verknipt ben je dan


    Slightly drunk.

    "The next season of Doctor Who won't premiere until 2017, and this year's Christmas special is still quite a way off."

    NEEEEEEEEEE! Dit meen je niet! :'(



    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 21:14 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I'm sick and tired of trying so maybe I should just give up..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik mag hopen dat dat profielwerkstuk ook alleen gemaakt mag worden want ik wil het echt voor het vak Nederlands doen en volgens mij ben ik de enige in het hele freaking leerjaar die dat wilt. Sorry school, ik ben nu eenmaal een raar kind.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil gewoon dat iemand een keertje interesse in mij toont of met me een goed gesprek voert zónder dat ík het initiatief moet nemen, ik wil gewoon dat er ook mensen zijn die me wel een beetje interessant vinden of de moeite waard om een gesprek mee te voeren, maar tegelijkertijd weet ik dat dat nooit gaat gebeuren


    Slightly drunk.

    Ga voor mijn fucking deur uit! Ik kan mijn serie niet meer horen door jullie gepraat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kan echt niet wachten tot mijn nieuwe telefoon er is. Eindelijk weer een telefoon die niet constant vastloopt en crasht. Yay!


    The truth is out there.