• CHAMPIONS LEAGUE:
    Arsenal- FC Barcelona, 16 februari: 2-1
    FC Barcelona - Arsenal, 8 maart. 20:40 3-1

    Lyon - Real Madrid, 22 februari, 20.45 1-1
    Real Madrid - Lyon, 16 maart, 20.45

    LA LIGA:
    Deportivo La Coruna - Real Madrid, 26 februari, 22.00 0-0
    Real Mallorca - FC Barcelona, 26 februari, 20:00 0-3
    FC Barcelona - Real Zaragoza, 5 maart, 20.00 1-0
    Rac. Satander - Real Madrid, 6 maart, 21.00 1-3
    Sevilla - FC Barcelona, 13 maart
    Real Madrid - Hércules, 13 maart

    PREMIER LEAGUE:
    Arsenal-Stoke City, 23 februari, 20.45 1-0
    Arsenal - Sunderland, 5 maart, 16.00 0-0
    Liverpool - Man. United, 6 maart, 14.30 3-1

    EL CLÁSICO:
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april.


    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid! 20 april, 22.00

    EK 2012 KWALIFICATIES:
    Duitsland – Kazachstan, 25 maart, 20.00
    Oostenrijk – België, 25 maart
    Luxemburg – Frankrijk, 25 maart
    Hongarije – Nederland, 25 maart, 20.00
    Spanje – Tsjechië, 25 maart, 22.00
    Wales – Engeland, 26 maart


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik baal. Ik had een Inter Milaan idee maar ik keek bij de rollentopic en toen vond ik een topic van iemand met precies het zelfde idee, alleen dan met Barca.

    Oké, ik weet helemaal niks van voetbal af, maar euhmm..
    FC Barcelona - real Madrid 2 x tegen elkaar? waarom?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Rvertonghen schreef:
    En, oke ik denk dat er iemand nu niet blij gaat zijn met wat ik zeg. Maar ik haat Messi... Ik vind hem stom en dom en irritant.

    Ik krijg gewoon snel een hekel aan iets wat tegen mij is.

    Dat vind ik een slecht onderbouwde mening dus ik eis argumenten, anders ga ik er zometeen even wat op een rijtje zetten waardoor je wél van hem gaat houden. Of hem in ieder geval niet meer gaat haten. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Wanderer schreef:
    Oké, ik weet helemaal niks van voetbal af, maar euhmm..
    FC Barcelona - real Madrid 2 x tegen elkaar? waarom?


    El Clásico, en finale Copa del rey.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Francesc schreef:
    (...)

    El Clásico, en finale Copa del rey.

    Ohja, ik zie het al (:
    Dankje!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 12:18 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Cover 17


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaida schreef:
    (...)
    Dat vind ik een slecht onderbouwde mening dus ik eis argumenten, anders ga ik er zometeen even wat op een rijtje zetten waardoor je wél van hem gaat houden. Of hem in ieder geval niet meer gaat haten. (:


    Ik vind hem stom omdat ik niet vind dat hij de prijs voor de beste voetballer van het jaar heeft verdiend, natuurlijk hoor ik hem daarom niet direct te haten maar ja ik weet niet. De eerste keer dat ik hem zag vond ik hem al stom, en misschien is dat wel een foute verkeerde indruk maar het is lastig om je eerste indruk te veranderen. Hij zal heust wel goede kanten hebben, maar ik bekijk vaak de dingen van een negatieve kant (dat is ook een van de problemen die ik heb).. Dus misschien is hij wel helemaal niet stom, maar dat zie ik niet. Ik zie alleen de dingen waar ik me aan irriteer. Dus ik ben benieuwd naar dingen waardoor ik hem minder ga haten (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    wat vinden jullie van mijn cover? (: hehehe ik voel me goed xd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    wat vinden jullie van mijn cover? (: hehehe ik voel me goed xd


    Ik vind het een mooie cover ;O x


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Biebergasme schreef:
    (...)

    Ik vind het een mooie cover ;O x

    danku danku (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    wat vinden jullie van mijn cover? (: hehehe ik voel me goed xd

    Ik vind em ook leuk. Mooi gedaan.
    x


    Tears are words the heart can't say.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ik vind hem stom omdat ik niet vind dat hij de prijs voor de beste voetballer van het jaar heeft verdiend, natuurlijk hoor ik hem daarom niet direct te haten maar ja ik weet niet. De eerste keer dat ik hem zag vond ik hem al stom, en misschien is dat wel een foute verkeerde indruk maar het is lastig om je eerste indruk te veranderen. Hij zal heust wel goede kanten hebben, maar ik bekijk vaak de dingen van een negatieve kant (dat is ook een van de problemen die ik heb).. Dus misschien is hij wel helemaal niet stom, maar dat zie ik niet. Ik zie alleen de dingen waar ik me aan irriteer. Dus ik ben benieuwd naar dingen waardoor ik hem minder ga haten (:

    ~ Hij doet ongelooflijk veel aan charity. Je wil niet weten hoeveel dingen ik tegenkom waarbij hij doneert, kinderen met een handicap opzoekt en met ze voetbalt etc. Hij heeft toevallig gisteren drie shirts geveild om het geld te doneren aan verdrinkingsslachtoffers in Bolivia, en hij heeft 1 of 2 miljoen aan Japan gedoneerd.

    ~ Hij rekent niet op de prijzen. Toen hij de ballon d'or won, stond hij 5 minuten gewoon geluidloos en was hij aan het nadenken wat hij moest zeggen omdat hij niets had voorbereid, omdat hij niet verwacht had dat hij zou winnen.

    ~ Hij gunt zijn medespelers zó veel. Je moet eens opletten in het veld, gewoon voor éen keertje. Hij speelt meer over dan dat hij zelf acties maakt, en hij legt 9 van de 10 ballen in het strafschopgebied af op medespelers die er beter voor staan. Zie je Ronaldo dat doen? Neinn.

    ~ Hij is vreselijk maar dan ook vreselijk bescheiden. Hij wuift alle complimenten weg, in persconferenties gunt hij alle eer aan zijn medespelers en als hij en Pedro ofzo scoorden, gaat hij vertellen hoe mooi en belangrijk Pedro's doelpunt was etc.

    ~ En hij is gewoon ontzettend dankbaar voor alles. En hij is vriendelijk voor pers, fans en medespelers, hij geeft ontzettend veel om zijn familie, beschermt zijn vriendin tegen de pers: Zie je Antonella ooit in het nieuws?

    Maar ik kan zo lang doorgaan maar je moet het zelf uitvinden. (:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 12:33 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ga even de proloog denk ik zo schrijvne


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oke ik ga dat verhaal vanmiddag lezen, moet nu voetballen :P
    DOeeeeg!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    Oke ik ga dat verhaal vanmiddag lezen, moet nu voetballen :P
    DOeeeeg!

    doeidoei


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John