• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 10:29 ]


    Heaven is a place that we all have

    Mijn leerkracht Nederlands is top. Net deze mail ontvangen:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried





    YES I AM MUSLIM.
    NO I AM NOT A TERRORIST.

    Pfffsshhh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom moet ze het altijd awkward maken tussen ons? Het is 2016: meisjes kunnen OOK goed bevriend zijn met jongens: het betekend niet altijd dat ze verliefd op elkaar zijn!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh blegh ik wil schrijven of deze suffe positieve serie kijken of slapen, maar ik moet écht aan de slag onderhand, anders zijn zelfs bijna drie weken voorbereidingstijd straks niet voldoende. D:
    Oké, wacht, Writer's Block zou in deze situatie helpen. Dan moet ik mezelf alleen nog zover krijgen om het ook echt te gebruiken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik word zo ontzettend agressief van sommige mensen : )


    because i knew you, i have been changed for good

    First world problems, ik zit nasi te eten, maar een van mijn kip saté stokjes is zo erg verdronken in de saté saus dat ik m niet meer terug kan vinden 0.0


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Eens een loser, altijd een loser.


    Slightly drunk.

    Ga ik ooit The Walking Dead nog inhalen?


    Caution first, always.

    Ik heb helemaal geen zin om naar boogschieten te gaan. Pff. Gewoon 1 keertje niet sociaal hoeven doen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    mensen aub. Neem een kleine moeite en kijk naar de maan.
    It's. So. Goddamn. Beautiful.

    Pff het ging even goed en daar gaan we weer
    Welkom terug spanning....


    "It means no worries, for the rest of your days"

    GOTHAM Fangirling under the spoiler:

    OMG OMG OMG BARBARA KEAN IS WEER WAKKER EN JIM EN LEE ZIJN UIT ELKAAR! best wel zielig, gezien ze zwanger is van hem MAAR BARBARA KEAN IS WEER WAKKER!
    ED IS ECHT ZO'N GEWELDIG PERSOON EN IK BEN ZO BLIJ VOOR OSWALD, MAAR WAT ER ALLEMAAL GEBEURD MET JIM IS ECHT HEEL KUT WANT HET IS BEST WEL EEN GEMENE STREEK VAN ED...
    En Bruce en Selina heb ik geen woorden voor. Dat laatste stukje tussen hen was zo mooi: Nobody is unbreakable, Bruce.
    OMG


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jajangmyeon en Leiden by night is een wonderful combinatie


    because i knew you, i have been changed for good

    Tyler Joseph heeft tegen me gezegd dat hij van mijn tas houdt. Blijf daar maar aan denken Mees.


    Caution first, always.