• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 10:29 ]


    Heaven is a place that we all have

    Blades schreef:
    Good job, Q *applause*



    Charming.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Het gaat geen pijn doen', she said. I have developed trustissues.


    Heaven is a place that we all have

    'Wil jij dat stukje ook nog even voorbereiden?'
    Waarom kom je daar nu nog mee. Wtf.

    Ugh, niet alles draait om jou. Dit is al een ongelooflijke kutdag, moet je me vooral zo dom uitlokken.
    This is why I hate people.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als ik ik niet honger had, zou ik denken dat ik al halfdood was.


    Slightly drunk.

    HA een mega deluxe sandwich in bed gegeten zonder ongelukken TAKE THAT,PAASEITJES damn I'm back in the game


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Twee weken alweer.


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    HA een mega deluxe sandwich in bed gegeten zonder ongelukken TAKE THAT,PAASEITJES damn I'm back in the game


    Waarom lig je op dit tijdstip in bed...? O.o


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)

    Waarom lig je op dit tijdstip in bed...? O.o

    ik heb ongeveer twee Jips en dat zijn draagt-broek-en-beha-want-gaat-naar-belangrijk-ding-zoals-school-Jip en fuck-alles-ik-ben-thuis-dus-joggingbroek-en-in-bed-liggen-Jip en er is niet echt een grijs gebied daartussen het is gewoon alles of niets of zo


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Peccata schreef:
    (...)

    Waarom lig je op dit tijdstip in bed...? O.o


    Ik voel me aangesproken. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik voel me aangesproken. (cat)


    You better do. ^^

    @ Jip, ik ben zeg maar elke dag dat grijze gebied, je kan je voorstellen dat dat bepaald niet motiverend is voor mijn productiviteit

    + Ik wil naar bed, ik wil zo graag naar mijn fucking bed, al de hele dag maar nee hoor wie moet er weer naar een of andere cursus die beter gewoon nuttig is deze keer ja hoor godver

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 18:02 ]


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)

    You better do. ^^

    @ Jip, ik ben zeg maar elke dag dat grijze gebied, je kan je voorstellen dat dat bepaald niet motiverend is voor mijn productiviteit

    + Ik wil naar bed, ik wil zo graag naar mijn fucking bed, al de hele dag maar nee hoor wie moet er weer naar een of andere cursus die beter gewoon nuttig is deze keer ja hoor godver


    Ik lig al sinds gisteren 23u in bed. :') Ben er alleen deze ochtend even uitgekomen om te douchen en te beslissen of ik wel of niet naar school zou gaan. Het is niet geworden. En twee uur geleden ben er ook uit gekropen om mijn ontbijt te gaan halen en in bed op te eten (ik ben er nog steeds mee bezig, lol). :'D Ziek zijn is zo stom nog niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik lig al sinds gisteren 23u in bed. :') Ben er alleen deze ochtend even uitgekomen om te douchen en te beslissen of ik wel of niet naar school zou gaan. Het is niet geworden. En twee uur geleden ben er ook uit gekropen om mijn ontbijt te gaan halen en in bed op te eten (ik ben er nog steeds mee bezig, lol). :'D Ziek zijn is zo stom nog niet.


    O well dat zou ik echt niet kunnen, ik voel me dan schuldig dat ik niks aan school doe of zo. Ik ben zo gewend aan dat ik-heb-stress-en-ik-moet-aan-school-werken-gevoel dat ik onrustig word als ik dat niet heb .-.

    Maar ik ga wel op tijd slapen vanavond als ik de discipline vind want ik heb al vier dagen koppijn bah.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)

    O well dat zou ik echt niet kunnen, ik voel me dan schuldig dat ik niks aan school doe of zo. Ik ben zo gewend aan dat ik-heb-stress-en-ik-moet-aan-school-werken-gevoel dat ik onrustig word als ik dat niet heb .-.

    Maar ik ga wel op tijd slapen vanavond als ik de discipline vind want ik heb al vier dagen koppijn bah.


    Ik heb een uur nagedacht of ik wel of niet zou gaan, maar ik voelde me echt miserabel ... Ik ben er ook zeker van dat ik anders iedereen ging besmet hebben en dat ik zelf ook niks zou meegekregen hebben van de lessen. En ik heb lieve vriendjes van wie ik weet dat ze hun notities gaan willen doorsturen (ze hebben het al zelf voorgesteld!) Het is de eerste keer sinds het eerste middelbaar dat ik een dag school skip door ziekte, dus ik 'verdiende' het wel eens. (:

    Beterschap! Slapen doet veel. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ahh dan heb je geluk met zulke vrienden want die had ik niet >< Nog steeds niet trouwens.

    Thanks.... damn ik voel me echt beroerd.


    Slightly drunk.