• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 10:29 ]

Heaven is a place that we all have

Eerste keer dat ik een dag school mis door ziekte sinds het eerste middelbaar, wow. :')

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Kan die hoofdpijn ook een keer stoppen dank u

Slightly drunk.

Zo veel ideeën voor original fiction... Zo weinig tijd of motivatie om daadwerkelijk mijn gedachten op elektronisch papier te zetten.

because i knew you, i have been changed for good

Als mijn berekeningen kloppen, heb ik 71% op mijn rapport vrijdag. Niet ontevreden, want ik dacht dat het een ramp ging zijn en ik heb nog maar sinds dit jaar weer in de 70. :'D Als mijn berekeningen kloppen, uiteraard.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ik wil in bed liggen en in slaap vallen, en hopelijk word ik dan niet meer wakker.

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

BINNEN NU EN ANDERHALF UUR KOMT MIJN PAKKETJE I CAN'T HANDLE THIS SCHIET OP POSTBODE.

En mijn lievelingetjes zijn binnen. Heeft iemand ervaring met Large Backstage passen? Dacht dat je letterlijk een pas kreeg... maar heb niks gekregen?

[ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 16:35 ]

Frey_ > Whittaker

Kan iemand mij vertellen waarom ik zo'n loser ben?

Slightly drunk.

Wanneer een verhaal idee heel leuk bedacht is, maar de uitwerking gewoon tegenvalt. Erg jammer.

Morgen Duits mondeling IM SO NOT READY FOR IT
    I just can't do this

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Oké, 2 teksten samengevat en hoewel dat wel veel sneller had gekund, toch niet slecht. Nu dat afschuwelijke essays er weer bij pakken.

Rest in Peace, Son of Gondor

Hij is echt hopeloos op zoek naar een onderwerp om over te praten oops. Ik ben echt niet aardig.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Good job, Q *applause*

mensen opmaken voor geld en eerder naar huis mogen. today was a good day.

i put the fun in funeral

Ben je soms dood ofzo?

<3

goodbye life, hello hell

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.