• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 10:29 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wiarda schreef:
    (...)
    OH FUCK shit ik dacht dat je wel ging? Maar niet in cosplay? Oh nee kut dan klobk dat laatste vet lullig sorry


    Ik ga wel! Shit, ik ben zo onduidelijk, sorry.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Okay but everyone should stop saying that he will like/is liking/should be liking me back because we all know that's never going to happen.

    //

    That moment when a singer you like watches like the same series as you and totally fanboys about it


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik vroeg aan een vrouw of ik haar kon helpen, omdat ik haar zag sukkelen met zoveel zakken boodschappen en omdat ze steeds zuchtte. Het zag er erg moeizaam uit.. Haar reactie was dat ze zich van me weg draaide en vervolgens de straat wilde oversteken. Vriendelijk, hoor.


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Ik vroeg aan een vrouw of ik haar kon helpen, omdat ik haar zag sukkelen met zoveel zakken boodschappen en omdat ze steeds zuchtte. Het zag er erg moeizaam uit.. Haar reactie was dat ze zich van me weg draaide en vervolgens de straat wilde oversteken. Vriendelijk, hoor.


    Oh, wow, wat een vriendelijk mens. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    Oh, wow, wat een vriendelijk mens. :'D

    Ja, echt wel. :') Al kon het zijn dat ze mij niet verstond, maar ze zag er niet uit als een toerist of iemand van buitenlandse origine. En dan nog had ze vriendelijk mogen reageren. :') Of laten blijken dat ze mij niet verstaat.


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh mijn god als ik tot morgen kusjessmiley zeg kan je niet joe antwoorden jij piece of shit. Waarom maakt dit me zo boos.


    i put the fun in funeral

    *should be studying*
    *listens to musicals*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Helena makes me cry every time I hear it.. I'm having way too many MCR feelings and I have to sleep. This is gonna be a long ass night.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rude bitches. Rude bitches everywhere.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja... waarom zou het eens een keer goed gaan?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil niks meer te maken hebben met deze klotewereld. Aliens, my body is ready, pls come and take me away.


    kindness is never a burden.

    Heda schreef:
    Ik wil niks meer te maken hebben met deze klotewereld. Aliens, my body is ready, pls come and take me away.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet serieus nu uit bed. Ik ben nu al doodop


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ja, want het is echt gezond om nu nog wakker te zijn als je morgen een belangrijke toets hebt. Goed bezig, Fabiënne.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Omg hij stuurde een email terug dat hij zelden zo veel talent tegenkomt en aaaah egoboost

    Nog steeds huilen dat hij weg is, dat wel


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.