• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 10:29 ]


    Heaven is a place that we all have

    Mijn kleine emo hart kan mijn pf echt niet aan maar fuck it. Het is perfectie.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Mijn kleine emo hart kan mijn pf echt niet aan maar fuck it. Het is perfectie.

    Net zoals jij (krul)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 21:53 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    NoodleMonster schreef:
    (...)
    Net zoals jij (krul)

    You're adorable ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Iedereen heeft zulke prachtige cosplay en ik ben zo jaloers.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    LoveIy schreef:
    (...)
    You're adorable ^^

    You're loveIy


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    SonOfGondor schreef:
    Iedereen heeft zulke prachtige cosplay en ik ben zo jaloers.

    Dan zal ik binnenkort even een foto plaatsen van mijn trainwreck van een cosplay om je op te vrolijken lol

    // TIPPING POINT OFFICIEEL TE EMOTIONEEL GEÏNVESTEERD IN HIMYM EN IK WEET ZEKER DAT IK NU OOK DE FINALE WIL ZIEN ZELFS AL WEET IK DAT HET SCHIJT IS SOMEONE HELP ME


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    NoodleMonster schreef:
    (...)
    You're loveIy

    HA
    wat een grap ^.^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    LoveIy schreef:
    (...)
    HA
    wat een grap ^.^


    Nou ja als Lovely als zegt dat ze niet lovely is, is er wat mis. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waarom :'(


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dan zal ik binnenkort even een foto plaatsen van mijn trainwreck van een cosplay om je op te vrolijken lol

    // TIPPING POINT OFFICIEEL TE EMOTIONEEL GEÏNVESTEERD IN HIMYM EN IK WEET ZEKER DAT IK NU OOK DE FINALE WIL ZIEN ZELFS AL WEET IK DAT HET SCHIJT IS SOMEONE HELP ME


    Ja, maar ik wil ook en ik kan niet en dat weet ik wel, en jij hebt in elk geval iets en ik mag niet jaloers zijn en gewoon blij zijn voor de geweldige mensen met geweldige cosplays and I'm such a horrible person


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gandhi schreef:
    (...)

    Nou ja als Lovely als zegt dat ze niet lovely is, is er wat mis. (cat)

    Hahaha I know ^.^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Misschien moet ik maar gewoon verdwijnen voor een paar dagen.


    <3

    Ehh hallo, sinds wanneer weet jij alles? De toon waarop ook. Bah. Die eens lekker normaal. Sorry hoor maar jouw mening heeft weinig meerwaarde voor me sinds ik je nog altijd een enorme blaaskaak vind.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, maar ik wil ook en ik kan niet en dat weet ik wel, en jij hebt in elk geval iets en ik mag niet jaloers zijn en gewoon blij zijn voor de geweldige mensen met geweldige cosplays and I'm such a horrible person

    OH FUCK shit ik dacht dat je wel ging? Maar niet in cosplay? Oh nee kut dan klobk dat laatste vet lullig sorry


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yesyesyes, ze hebben eindelijk gezoend!! Dit liet veel te lang op zich wachten. Ik hoop echt dat ze in dit boek nog aan hun relatie werken en in de beide vervolgen ook. Wie wil nou een jongen als je ook eenbuitenaardse lange metalen man kan krijgen? (baby)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 22:37 ]