• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 10:29 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik was bijna vergeten hoe vies foliumzuurpillen zijn. Bijna.


    Heaven is a place that we all have

    Peccata schreef:
    (...)
    Mensen zijn heel goed in kritiek leveren. Nooit gemerkt ?(N)


    Een beetje te goed. :W


    What would Emma do?

    Jip, de volgende keer dat je denkt "hey, ik ben een verantwoordelijke jongedame en ik kan echt wel in bed eten tss" bedenk je dan dat je een vetvlek in je matras hebt met dezelfde grote als je reet omdat je paaseitjes in bed at eN TOEN GING SLAPEN MET TWEE PAASEITJES DIE ONDER JE KONT WAREN GEROLD en waren gesmolten (want je reet is zooo heet, *ooooh*) en dat dat mogelijk tien keer gênanter is dan de klassieke "ik had geen idee dat ik die nacht ongesteld zou worden" vlek die de helft van de matrassen in de wereld volgens mij wel heeft ugh dom kind dat ik ben


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    gottegot deze scriptie wordt echt een disaster jezus christus


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    Jip, de volgende keer dat je denkt "hey, ik ben een verantwoordelijke jongedame en ik kan echt wel in bed eten tss" bedenk je dan dat je een vetvlek in je matras hebt met dezelfde grote als je reet omdat je paaseitjes in bed at eN TOEN GING SLAPEN MET TWEE PAASEITJES DIE ONDER JE KONT WAREN GEROLD en waren gesmolten (want je reet is zooo heet, *ooooh*) en dat dat mogelijk tien keer gênanter is dan de klassieke "ik had geen idee dat ik die nacht ongesteld zou worden" vlek die de helft van de matrassen in de wereld volgens mij wel heeft ugh dom kind dat ik ben

    O god zoiets zou zelfs ik niet doen >< Ik heb mijn lesje wel geleerd toen ik een bak yoghurt met cruesli in mijn bed besloot om te gooien


    Slightly drunk.

    Wiarda schreef:
    Jip, de volgende keer dat je denkt "hey, ik ben een verantwoordelijke jongedame en ik kan echt wel in bed eten tss" bedenk je dan dat je een vetvlek in je matras hebt met dezelfde grote als je reet omdat je paaseitjes in bed at eN TOEN GING SLAPEN MET TWEE PAASEITJES DIE ONDER JE KONT WAREN GEROLD en waren gesmolten (want je reet is zooo heet, *ooooh*) en dat dat mogelijk tien keer gênanter is dan de klassieke "ik had geen idee dat ik die nacht ongesteld zou worden" vlek die de helft van de matrassen in de wereld volgens mij wel heeft ugh dom kind dat ik ben


    Ik lig momenteel ook in bed paaseitjes te eten, moet ii nu bang zijn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Weet je, mijn kat kan beter Nederlands schrijven.(cat)
    En mijn kat luistert ook als ik tips geef.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    En sinds wanneer doen wij niet meer aan foto's? Het is een fucking toeristische brochure.-,-


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Sandberg schreef:
    (...)

    Ik lig momenteel ook in bed paaseitjes te eten, moet ii nu bang zijn

    Geen idee want ik heb maar vijf minuten naar mijn eigen advies geluisterd en lig nu ook weer paaseitjes te eten in bed, zal vast wel goed zijn zolang je regelmatig even controleert of je bips eivrij is

    // ik zweer het je dat 80% van de lol van bèta zijn voor mij op het moment is om stukjes dramatische spongebob/patrick fanfic te schrijven als voorbeelden bij uitleg over grammatica en er doodserieus over te doen terwijl ik achter mijn scherm echt zit te giechelen als een vijfjarige want hihihihihi spongebob en patrick zijn getrouwd

    such professional very cool


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En toen vergat ik maandverband mee te nemen naar het toilet o god ik ben hopeloos


    Slightly drunk.

    Paaschallenge gedaan. De Kardinger bult oplopen. Das like 200 meter steil omhoog.

    Oké right je broer is homo en NIEMAND mag met homo, gay whatever dan ook schelden. En als iemand het doet heeft diegene een groot probleem. Vervolgens scheldt je er zelf mee waar ik vervolgens wat van zeg en dan ga je me raar aankijken. Oké dan :')...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    O mijn fucking god. Ik heb de eerste lammetjes van dit jaar gezien!! Ze waren zo mega klein en wankelig nog.

    Hoe heb ik net kunnen overleven? :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Geen idee want ik heb maar vijf minuten naar mijn eigen advies geluisterd en lig nu ook weer paaseitjes te eten in bed, zal vast wel goed zijn zolang je regelmatig even controleert of je bips eivrij is

    // ik zweer het je dat 80% van de lol van bèta zijn voor mij op het moment is om stukjes dramatische spongebob/patrick fanfic te schrijven als voorbeelden bij uitleg over grammatica en er doodserieus over te doen terwijl ik achter mijn scherm echt zit te giechelen als een vijfjarige want hihihihihi spongebob en patrick zijn getrouwd

    such professional very cool


    HA daar ben je niet alleen in, tbh. Ik zit de laatste tijd zelfs heel serieus te overwegen of een lerarenopleiding niet toch iets voor mij zou zijn, want stel je toch eens al die werkbladen met extreem onsubtiele Percy/Oliver en Kirk/Spock en Ernie/Bert fanfic voor. Dat klinkt als het soort ding dat ik graag met mijn leven zou willen doen. :W

    ---

    Oké, ergens maak ik me een beetje zorgen, maar anderzijds is hij een volwassen man en is het niet mijn taak om me zorgen te maken als het lijkt alsof hij te veel werkt en te weinig slaapt (en te veel drinkt?? ik hoop dat hij niet te veel drinkt). En toch maak ik me zorgen, want fuck it, natuurlijk doe ik dat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan