Wiarda schreef:
(...)
Geen idee want ik heb maar vijf minuten naar mijn eigen advies geluisterd en lig nu ook weer paaseitjes te eten in bed, zal vast wel goed zijn zolang je regelmatig even controleert of je bips eivrij is
// ik zweer het je dat 80% van de lol van bèta zijn voor mij op het moment is om stukjes dramatische spongebob/patrick fanfic te schrijven als voorbeelden bij uitleg over grammatica en er doodserieus over te doen terwijl ik achter mijn scherm echt zit te giechelen als een vijfjarige want hihihihihi spongebob en patrick zijn getrouwd
such professional very cool
HA daar ben je niet alleen in, tbh. Ik zit de laatste tijd zelfs heel serieus te overwegen of een lerarenopleiding niet toch iets voor mij zou zijn, want stel je toch eens al die werkbladen met extreem onsubtiele Percy/Oliver en Kirk/Spock en Ernie/Bert fanfic voor. Dat klinkt als het soort ding dat ik graag met mijn leven zou willen doen. :W
---
Oké, ergens maak ik me een beetje zorgen, maar anderzijds is hij een volwassen man en is het niet mijn taak om me zorgen te maken als het lijkt alsof hij te veel werkt en te weinig slaapt (en te veel drinkt?? ik hoop dat hij niet te veel drinkt). En toch maak ik me zorgen, want fuck it, natuurlijk doe ik dat.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan