• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf are you doing profile?

    Progression schreef:
    @Somnus, regulatie en integratie, ofwel hormoonshit en regelkringen en medicijnen.

    Ooo, wat leuk! But sorry, no can do. Ik weet wel zeker dat ik bij sommige onderwerpen suck.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmpf ik moet weer aan het werk, maar ik ben zo moe :/


    Happy Birthday my Potter!

    Ik weet wel zeker dat ik bij sommige onderwerpen suck.

    Ik suck op praktisch het hele vak. En het gaat hier om mijn propedeuse, nooooh


    Slightly drunk.

    Progression schreef:
    (...)
    Ik suck op praktisch het hele vak. En het gaat hier om mijn propedeuse, nooooh

    Hehe, als je je motivatie terug vist uit de Waal dan kun je dat gebruiken voor het leren van de stof.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien mag ik niet lachen, maar de luckytv van vandaag is echt geweldig. Beste reactie op alles vandaag x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    Misschien mag ik niet lachen, maar de luckytv van vandaag is echt geweldig. Beste reactie op alles vandaag x'D


    We zouden het nu echt niet mogen laten om te lachen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oké, na alles van vandaag kon dit er ook nog wel bij. Mijn oma wil niet meer leven en ze wil niet eten, drinken of wat dan ook. Ik maak me echt heel veel zorgen nu, verdomme..


    26 - 02 - '16

    illaoi schreef:
    Oké, na alles van vandaag kon dit er ook nog wel bij. Mijn oma wil niet meer leven en ze wil niet eten, drinken of wat dan ook. Ik maak me echt heel veel zorgen nu, verdomme..
    awh, dat is niet fijn. Sterkte (K)

    Negasonic schreef:
    (...) awh, dat is niet fijn. Sterkte (K)


    Dankjewel <3
    Mijn tante, die er het dichtst bij woont, gaat er heen en thuiszorg ook. Ik hoop dat ze naar het ziekenhuis gaat, hoe hard dat ook klinkt, maar daar wordt er tenminste op toegezien dat ze eet en drinkt..


    26 - 02 - '16

    illaoi schreef:
    (...)

    Dankjewel <3
    Mijn tante, die er het dichtst bij woont, gaat er heen en thuiszorg ook. Ik hoop dat ze naar het ziekenhuis gaat, hoe hard dat ook klinkt, maar daar wordt er tenminste op toegezien dat ze eet en drinkt..

    Ja,dat zou fijn zijn. Ik hoop voor jou en je familie dat ze toch weer zin krijgt om door te gaan met haar leven (flower)

    Situatie update: Mijn moeder moet nu naar mijn oma toe gaan, ze is niet goed geworden... Fucking hell... :'(


    26 - 02 - '16

    Fucking God, wat is dit toch?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    illaoi schreef:
    Situatie update: Mijn moeder moet nu naar mijn oma toe gaan, ze is niet goed geworden... Fucking hell... :'(

    Oww, ik hoop dat het goed komt O:

    Xantha leg verdomme je laptop weg en raak niet afgeleidt. We weten beiden dat je niet een onvoldoende wilt voor deze toetsen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."