Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Oké, na alles van vandaag kon dit er ook nog wel bij. Mijn oma wil niet meer leven en ze wil niet eten, drinken of wat dan ook. Ik maak me echt heel veel zorgen nu, verdomme..
illaoi schreef:
Oké, na alles van vandaag kon dit er ook nog wel bij. Mijn oma wil niet meer leven en ze wil niet eten, drinken of wat dan ook. Ik maak me echt heel veel zorgen nu, verdomme..
Negasonic schreef:
(...) awh, dat is niet fijn. Sterkte
Dankjewel <3
Mijn tante, die er het dichtst bij woont, gaat er heen en thuiszorg ook. Ik hoop dat ze naar het ziekenhuis gaat, hoe hard dat ook klinkt, maar daar wordt er tenminste op toegezien dat ze eet en drinkt..
Dankjewel <3
Mijn tante, die er het dichtst bij woont, gaat er heen en thuiszorg ook. Ik hoop dat ze naar het ziekenhuis gaat, hoe hard dat ook klinkt, maar daar wordt er tenminste op toegezien dat ze eet en drinkt..
Ja,dat zou fijn zijn. Ik hoop voor jou en je familie dat ze toch weer zin krijgt om door te gaan met haar leven