• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik mis je nog steeds. Het is onwerkelijk met wat er allemaal gaande is en ik heb het gevoel dat ik tussen twee werelden zweef.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 18:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heeft iemand mijn motivatie om te leren gezien? Volgens mij ben ik het ergens kwijt geraakt :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Heb ik nog maar een week deze username? Duurt lang...

    Heeft iemand mijn motivatie om te leren gezien? Volgens mij ben ik het ergens kwijt geraakt :'D

    Dacht even dat ik hem in de Waal zag drijven, maar dat bleek de mijne te zijn.


    Slightly drunk.

    Progression schreef:
    (...)
    Dacht even dat ik hem in de Waal zag drijven, maar dat bleek de mijne te zijn.

    Dan komt het met jou nog wel goed. Die van mij is helemaal nergens te bekennen :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    (...)
    Dan komt het met jou nog wel goed. Die van mij is helemaal nergens te bekennen :'D


    Hetzelfde hier :")


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dan komt het met jou nog wel goed. Die van mij is helemaal nergens te bekennen :'D

    Zeg, ik ga niet in de Waal springen, hoor, mij veel te koud.


    Slightly drunk.

    Dirtyd schreef:
    (...)

    Hetzelfde hier :")

    Hehe, welcome to the club.

    @ Progression: Hehe, I lol'd. Je kunt altijd nog vissen/een visnet gebruiken!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ship mijn nieuwe pf. Al is zijn originele vriendin in de film leuker.

    Je kunt altijd nog vissen/een visnet gebruiken

    Nu heb ik een excuus om niet te leren, sssht!


    Slightly drunk.

    Progression schreef:
    (...)
    Nu heb ik een excuus om niet te leren, sssht!

    I shall keep your secret.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I shall keep your secret.

    Thank you. Als je dan ook even mijn herkansing wil maken zou dat helemaal geweldig zijn. (cool)


    Slightly drunk.

    Okay, je hebt je zegje gedaan dus negeer ons maar weer. Flikker toch op man.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Progression schreef:
    (...)
    Thank you. Als je dan ook even mijn herkansing wil maken zou dat helemaal geweldig zijn. (cool)

    Van?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Somnus, regulatie en integratie, ofwel hormoonshit en regelkringen en medicijnen.


    Slightly drunk.