• Hoi hoi!

    Voor mijn stage op het dagcentrum voor verstandelijke gehandicapten, heb ik de opdracht gekregen om een dagafsluiting te voorbereiden en uit te voeren.
    Ik heb gekozen voor een verhaalvorm, omdat ze van verhalen houden en ik het moest uitvoeren in de thema ' Herfst '.

    Nu komt het probleem. Ik kan geen herfstverhalen vinden, ben al een paar dagen op zoek naar leuk klein verhaal (dat max. 10 minuten mag duren), maar kan niks vinden. Ik kom al gauw uit op een verhaal voor 10 - 12 jarigen, maar dit is niet de leeftijdscategorie die ik moet hebben.

    De verstandelijke gehandicapten waarmee ik werk hebben het verstandsniveau van 3 á 4 jaar hooguit 6 jaar. Ze houden van Jip en Janneke verhalen, maar die verhalen heb ik allemaal al verteld.

    weten jullie misschien een leuk verhaal? Je zou me er echt mee helpen!

    (Linken zijn welkom)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Kijk voor peuterverhalen?


    Your make-up is terrible

    Nou vandaag op mijn stage (loop stage op een kinderdagverblijf) werd er een verhaal verteld over een kabouter die in het bos liep en vast bleef zitten in lijm. En toen kwam er een konijn en die kabouter vroeg hem of die wou helpen en dat kon die konijn niet want die was te druk met alle bladeren aan de bomen vast te plakken want ze vielen eraf. En toen ging die kabouter uitleggen dat dat zo hoorde in de herfst enzo (krul)


    -

    Herfstverhalen kleuters googlen?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Genius schreef:
    Nou vandaag op mijn stage (loop stage op een kinderdagverblijf) werd er een verhaal verteld over een kabouter die in het bos liep en vast bleef zitten in lijm. En toen kwam er een konijn en die kabouter vroeg hem of die wou helpen en dat kon die konijn niet want die was te druk met alle bladeren aan de bomen vast te plakken want ze vielen eraf. En toen ging die kabouter uitleggen dat dat zo hoorde in de herfst enzo (krul)

    Oh wat leuk! :P Haha
    Zal even op internet zoeken of ik ook zoiets kan vinden.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Coyote schreef:
    (...)
    Oh wat leuk! :P Haha
    Zal even op internet zoeken of ik ook zoiets kan vinden.

    Het leuke was dat die vrouw dat vertelde uit haar hoofd en ging naspelen met knuffels haha :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Het leuke was dat die vrouw dat vertelde uit haar hoofd en ging naspelen met knuffels haha :'D

    Ja op mijn stage hebben ze speciale kisten met van die thema's zitten heel veel verschillende dingen in. Ook een kabouter vinger poppetje. en heb volgens mij het verhaal gevonden.
    Kabouter Puntmuts

    Maar mochten er nog meer mensen zijn met tips graag welkom, want kan ik er een boekje van maken voor mijn stage. Zullen ze erg blij mee zijn!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ja dat is het verhaal!
    Ze had hem ook van internet gehaald (:


    -