• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Messy head, messy body. Hahahaha. I hate this.

    Lolol weeeeer geen broek. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil echt liggen en voor altijd slapen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Meeeeh, ik kan geen Duits, maar ik wil zo graag Drachengift lezen en ik kan niet wachten op de vertaling :C


    Stenenlikker

    waarom lijken iedere keer dat ik je gzien heb mijn littekens duidelijker


    i put the fun in funeral

    Ik kan dit echt niet...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sorry hoor, maar waar moet ik dit in MERLIJNSNAAM VINDEN STOMME DOCENT MET Z'N STOMME PARTICIPATIECULTUUR.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou het echt waarderen als ik iets minder nutteloos zou zijn. Like, be less of an idiot. I hate me.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ik wil geen war poetry lessen meer zelfs al is dit de beste docent die ik in tijden heb gehad en willen we hem allemaal houden en zuigt het zwaar dat hij na morgen weer weggaat maar damnit waarom is het nou altijd zo dat als het over oorlog gaat en er zijn gedichten of films dat ik er zo afschuwelijk misselijk van word want wat medeleven is oké en normaal maar op het randje van een paniekaanval zitten als iemand het woord concentratiekamp laat vallen of compleet wit wegtrekken bij een passage over rottende lijken hoort niet als je een 17-jarige bent zonder historie met oorlog of PTSD dus wtf is er mis met me


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oké, ik ben het officieel zat om telkens degene te zijn die maar moet blijven herinneren. Het kan jullie toch geen ene reet schelen of ik lig weg te rotten of niet. Jullie doen enkel leuk als het jullie uitkomt, als jullie reputatie ervan afhangt. Ugh. Rot allemaal gewoon een eind op man.


    Happy Birthday my Potter!

    je bent ook wel een triest figuur als je dronken rationeler nadenk ddan wanneer je nuchter bent omdat je vrij letterlijk gewoon gek wordt van je eigen twijfels


    i put the fun in funeral

    Weetje ik hou m'n bek maar weer gewoon


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Door al dit gedoe ben ik weeral vergeten eten. En ik zit nog met tien sandwiches, oeps. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wiarda schreef:
    ik wil geen war poetry lessen meer zelfs al is dit de beste docent die ik in tijden heb gehad en willen we hem allemaal houden en zuigt het zwaar dat hij na morgen weer weggaat maar damnit waarom is het nou altijd zo dat als het over oorlog gaat en er zijn gedichten of films dat ik er zo afschuwelijk misselijk van word want wat medeleven is oké en normaal maar op het randje van een paniekaanval zitten als iemand het woord concentratiekamp laat vallen of compleet wit wegtrekken bij een passage over rottende lijken hoort niet als je een 17-jarige bent zonder historie met oorlog of PTSD dus wtf is er mis met me


    Oh jip dat is wel erg heftig, wat naar


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Lily_Evans schreef:
    Oké, ik ben het officieel zat om telkens degene te zijn die maar moet blijven herinneren. Het kan jullie toch geen ene reet schelen of ik lig weg te rotten of niet. Jullie doen enkel leuk als het jullie uitkomt, als jullie reputatie ervan afhangt. Ugh. Rot allemaal gewoon een eind op man.


    Mag ik mee liggen wegrotten? Ik heb koekjes....


    Slightly drunk.