Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Whaaaaaaa, eerste keer hospiteren en ik ben gelijk uitgekozen voor de kamer! Stiekem had ik dit niet verwacht, maar ik vind het zo leuk (: En stiekem is dit ook wel weer goed voor mijn zelfvertrouwen, haha ^^
Niet mee mogen gaan shoppen omdat ik gestraft ben en men vriendin kan ook gelijk eigenlijk niet maar nu moet ik wel met de vriendin van men zus zitten helemaal alleen. Dit is zo kak!! En ze moeten dan nog alle twee samen in mijn bed slapen want mijn zus heeft een 1 persoons bed en ik een 2 persoons.
Waarschijnlijk gaan ze nachtje door doen en kan ik weer geen reet slapen! En men moeder beseft niet dat er nog vele meer ergere dingen zijn op deze kut wereld dan eventjes luidop uitvliegen tegen je moeder... Nu mag ik dus niet mee en ook al heb ik al sorry sorry sorry gezegd ze begrijpt het gewoon niet hoe ik me voel mijn gevoelens...
Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful