• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaaaaa. Ik geloof er geen fuck van, terwijl je een vriendin hebt. Waar ik niks van wist, to begin with.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Escapism schreef:
    (...)

    Ai handig hahaha.
    Ik heb morgen een rit naar Emmen. Ga denk ik toch maar een broek halen haha. x)


    Het was awkward. Ik mijn ma appen of ze een andere broek wilde brengen, aangezien school om de hoek zit, hahah. She did :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whaaaaaaa, eerste keer hospiteren en ik ben gelijk uitgekozen voor de kamer! =D Stiekem had ik dit niet verwacht, maar ik vind het zo leuk (: En stiekem is dit ook wel weer goed voor mijn zelfvertrouwen, haha ^^

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 23:29 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik moet zo nodig naar de wc, maar ik heb geen zin om te lopen en ik moet echt de posts afschrijven voor mensen. Morgen direct beginnen.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 0:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien had ik beter die cola niet op moeten drinken. Ik voel me nu echt misselijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dan ga ik maar slapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het vreemde is dat ik, als er een aanslag is, altijd weer in research mode ga. :W Dat eindwerk heeft mijn hersenen verpest.


    What would Emma do?

    A really dark day for me again.

    Blades schreef:
    A really dark day for me again.


    Here's a lamp to brighten up your day.


    Heaven is a place that we all have

    Niet mee mogen gaan shoppen omdat ik gestraft ben en men vriendin kan ook gelijk eigenlijk niet maar nu moet ik wel met de vriendin van men zus zitten helemaal alleen. Dit is zo kak!! En ze moeten dan nog alle twee samen in mijn bed slapen want mijn zus heeft een 1 persoons bed en ik een 2 persoons.
    Waarschijnlijk gaan ze nachtje door doen en kan ik weer geen reet slapen! En men moeder beseft niet dat er nog vele meer ergere dingen zijn op deze kut wereld dan eventjes luidop uitvliegen tegen je moeder... Nu mag ik dus niet mee en ook al heb ik al sorry sorry sorry gezegd ze begrijpt het gewoon niet hoe ik me voel mijn gevoelens..._O_


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Muh ik ben helemaal natgeregend :c


    Happy Birthday my Potter!

    Paasviering vandaag. Geweldig..

    Mijn emotie van vandaag: 'mweh. Hou je bek. Ik ben moe.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Trieste Torchwood muziek luisteren is geen goed idee.


    Caution first, always.

    Opzich had ik nog wel even willen slapen.. Maar oke.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."