• Hallo Quizletters,

    Graag zou ik een story willen schrijven. De titel is ''Patience'', maar daar ben ik niet echt tevreden over. Ik ben al een beetje begonnen en ik heb een beetje al een verhaallijn, maar verder heb ik niet echt iets.
    Maar deze story zou ik met iemand samen willen schrijven, want dat lijkt me gewoon leuk en we kunnen elkaar misschien helpen en tips geven.
    Dus heb je interesse om samen met mij te gaan schrijven?
    Vul dan even het lijstje in en misschien kies ik jou wel uit!

    Naam:
    Leeftijd:
    Schrijfstijl (een kort stukje schrijven):

    Korte samenvatting van mijn story:

    Caitlin is een normaal meisje van 15 jaar. Ze zit op Het Godfried Bomans college in Amsterdam. Ze woont samen met haar ouders. Ook heeft ze nog een zus genaamd Chelsea, maar zij is al 20 en woont al op zichzelf.
    Ze vindt het leuk om te dansen en daarom zit ze ook op dansles. Maar opeens komen er 2 mensen naar haar toe op straat van het televisieprogramma ‘’Want To Become A Model?’’. Ze vinden haar geschikt voor het programma. Ze vragen haar of ze het wilt doen, maar ze twijfelt. Haar passie voor dansen wilt ze niet opgeven. Haar vriendinnen zeggen dat ze het moet doen. Wat zou ze kiezen? Zou ze toch voor het modellenwerk kiezen? Zou haar leven dan helemaal veranderen?


    Just Smile, Peace & Love

    ik wil wel, ik heb zelf ook een verhaal geschreven en ik zal nu een stukje laten zien, dan kun je zelf zien wat je van mijn schrijf stel vind
    ' Sophie.... Ik moet je iets vertellen....'
    Ik schrok, we weten toch alles van elkaar. Hij kijkt heel serieus. Ik keek hem aan, hij hield het niet meer. Hij begon te grijnzen.
    ' waarom lach je nou!?!' Vroeg ik onbezorgd.
    ' ik mag mee naar Nederland!' Nog voor hij deze woorden had gezecht vloog ik hem om zijn hals. Wat geweldig. Ik pinkte snel een traantje weg.
    ' huil je nou?' Vroeg Tomas grijnzend.
    ' nee joh. Suffie! Doe niet zo maf!'
    Ik gaf hem een tikje op zijn wang. Samen liepen we de kamer binnen. Daar zaten mijn 'ouders' ( verzorgers ) . Mijn 'moeder' ( verzorger ) moest huilen. Ik gaf ze een knuffel.

    ik zou je graag willen helpen, kunt kunt me altijd een PB sturen.


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Ik zou ook wel willen co-auteuren :p
    Dit is een stukje van mijn verhaal Omdat Ik Haar Mis:

    "Hoorde je dat, Ann?" Vraag ik angstig. "Zou vader haar echt naar huis sturen?"
    Ann knikt.
    "Wat zou er nu gebeuren?"
    "Ik heb geen idee."
    Ik sta op.
    "Maar ik wel." Ik loop naar het luik en duwt het open.
    "Janna wat ga je doen?" Vraagt Ann met grote ogen.
    "Ik ga vader precies vertellen wat ik hiervan vind."
    Ik klim het luik uit.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 7:38 ]

    Mt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one