Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Vandaag gaat echt een hel worden... Maar goed: Ik heb les uur 1 al mogen missen van mijn moeder dus ik ga wel gewoon naar school toe. Totaal geen zin: ik zou liever de hele dag in bed Undertale van Dan en Phil willen kijken maar dat mag ik vrijdag EINDELIJK doen.
Sorry hoor maar mijn voeten staan daar. Fuck een eind op en zet je poten ergens anders neer. Er is zat ruimte rond mijn voeten en je hoeft echt niet zo aso veel ruimte op te eisen.
Topic nu online gooien of toch nog even wachten? Mh.. Er is nu natuurlijk bijna niemand online, dus niemand die het zal zien. Maar anders moet ik weer tot morgen wachten en ik hou niet van wachten :c
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
Kenways schreef:
Topic nu online gooien of toch nog even wachten? Mh.. Er is nu natuurlijk bijna niemand online, dus niemand die het zal zien. Maar anders moet ik weer tot morgen wachten en ik hou niet van wachten :c
gimme yo acc ill post it on 18:00/19:00 for you when everyone'll see
Blades schreef:
(...) gimme yo acc ill post it on 18:00/19:00 for you when everyone'll see
That's kind of you c: Maar dan wil ik de reacties ook zien en dat mag niet want ik ben aan het werk x) Dus ik doe het morgen denk wel en dan ga ik nu relaxt de hele ochtend gamen
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."