• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom is iedereen zo teleurgesteld als ik een vijf heb voor een toets waar vorig jaar een hele klas een één voor haalde? Wees alsjeblieft eens blij voor me als ik het gevoel heb dat ik iets goeds heb gedaan. Ik weet gewoon niet meer hoe ik het goed moet doen als jullie niet eens trots op me willen zijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zal ik morgen een broek kopen of toch maar niet. The struggles.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shizzle man, nu pas klaar. :O En waarschijnlijk heb ik ook nog teveel schreven. 500+ woorden voor een deeltje van een inleiding? Neh.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Escapism schreef:
    Zal ik morgen een broek kopen of toch maar niet. The struggles.


    Tsja, je moet toch iets aan je kont hebben? ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Tsja, je moet toch iets aan je kont hebben? ;)


    Ik heb drie broeken nu dus in principe heb ik wel wát. Maar een ander kleurtje dan spijkerbroek is wel leuk denk ik. Maar ik heb al drie broeken dus ook wel weer beetje zonde van geld misschien? Ik ben lastig. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Ik heb drie broeken nu dus in principe heb ik wel wát. Maar een ander kleurtje dan spijkerbroek is wel leuk denk ik. Maar ik heb al drie broeken dus ook wel weer beetje zonde van geld misschien? Ik ben lastig. :p


    Ik ben donderdag op school (!) uit een van mijn lievelingsbroeken gescheurd ;')
    Ik moet ook een nieuwe halen, maar ben te lui, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Escapism schreef:
    (...)

    Ik heb drie broeken nu dus in principe heb ik wel wát. Maar een ander kleurtje dan spijkerbroek is wel leuk denk ik. Maar ik heb al drie broeken dus ook wel weer beetje zonde van geld misschien? Ik ben lastig. :p


    Ik heb lang gedaan met 3 a 4 broeken, maar toen mijn moeder erachter kwam dat ik maar één broek per week draag, vond ze dat wel wat weinig. Like, ze wast het zelf? Hoe had ze dat niet door?? En dan nog, dat doe ik nog steeds. Maar het is wel handig om een extra te hebben, moest een broek plots kapot gaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    *"Please stay strong, please stay strong..."*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    take my lungs so I won't breath that hard anymore.

    Nee, ik voel me écht super. Dat zie je toch wel aan me :8

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 22:45 ]

    Zoek je via Fb eens het lief van een vriend van je op, blijkt ze super knap te zijn. Niet knap knap, nee, crush-waardig knap, en dat is problematisch.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik heb lang gedaan met 3 a 4 broeken, maar toen mijn moeder erachter kwam dat ik maar één broek per week draag, vond ze dat wel wat weinig. Like, ze wast het zelf? Hoe had ze dat niet door?? En dan nog, dat doe ik nog steeds. Maar het is wel handig om een extra te hebben, moest een broek plots kapot gaan.


    Kapot of vies zoals nu het geval is. Chevy heeft ze alle drie vies gemaakt nadat ie uit de modder tegen me opsprong en mama wast alleen in t weekend x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Triskele schreef:
    (...)

    Ik ben donderdag op school (!) uit een van mijn lievelingsbroeken gescheurd ;')
    Ik moet ook een nieuwe halen, maar ben te lui, hahah.


    Ai handig hahaha.
    Ik heb morgen een rit naar Emmen. Ga denk ik toch maar een broek halen haha. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hello Darkness my friend, I missed you. You even brought Tears with you, how kind.

    Escapism schreef:
    (...)

    Kapot of vies zoals nu het geval is. Chevy heeft ze alle drie vies gemaakt nadat ie uit de modder tegen me opsprong en mama wast alleen in t weekend x)


    Haha, tsja, dan is het wel nodig een nieuwe te kopen. ;) Lol. En mijn moeder wast ook alleen maar in het weekend. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt