• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Ik heb de vlag van België als filter op facebook, nu help ik"


    Blablablabla bullshit. Doe een EHBO cursus en ga naar Bels, dán help je. Fuck you met die filters over je smoel.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 18:26 ]


    Slightly drunk.

    SmaII schreef:
    (...)

    Exactly. Hey, honderden gewonden, doden. Laten we gekleurde profielfoto's gebruiken. --"


    Ik doe het wel. Ik kan moeilijk naar daar gaan en zeggen dat ik het erg voor hen vind. Door mijn foto wil ik alleen laten weten dat ik mijn steun betuig aan de slachtoffers en dat die zieke gekken mij niet bang maken.


    What would Emma do?

    Progression schreef:
    (...)

    Blablablabla bullshit. Doe een EHBO cursus, dán help je. Fuck you met die filters over je smoel.

    Precies. Reis af naarhet gebied en help de mensen. Leer voor dokter, dan kan je echt helpen.

    SmaII schreef:
    (...)

    Exactly. Hey, honderden gewonden, doden. Laten we gekleurde profielfoto's gebruiken. --"

    Ik had er niks op tegen, als het ook met anderen gedaan werd. Sinds dat gebeuren met Frankrijk zien ze er opeens de noodzaak in om dat met die vlaggen te doen. Dan denk ik ook, donder op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ik doe het wel. Ik kan moeilijk naar daar gaan en zeggen dat ik het erg voor hen vind. Door mijn foto wil ik alleen laten weten dat ik mijn steun betuig aan de slachtoffers en dat die zieke gekken mij niet bang maken.


    Om op Facebook te gaan, twee klikjes uitvoeren en er vervolgens niks meer aan te doen, dat is net iets te hypocriet voor mij.

    Jij bent er duidelijk door aangedaan maar sommige mensen zijn zo hypocriet, eh. Net hetzelfde met die veiligheidscheck. Ik krijg meldingen van vrienden in Mechelen die zogezegd veilig zijn --" Wat?


    Heaven is a place that we all have

    Leer voor dokter, dan kan je echt helpen.

    Strikt genomen leer ik nu wel voor dokter maar daar ga ik mee stoppen.

    Anyway, die malloten lachen zich slap om onze filters.


    Slightly drunk.

    Met mijn zusje kun je wel gaan winkelen, maar wanneer je vakantie hebt en ik graag met je de stad in wil, heb je het ineens veel te druk. En als we dan toch bezig zijn, kunnen jullie net zo goed alweer zeggen dat ik nergens tegen kan en ik overgevoelig ben. Nou, het spijt me zeer als ik dan vraag of jullie rekening willen houden met het feit dat ik er niet zo goed tegen kan als iemand zegt: "Ja, Fabiënne doet dat wel." of, "Ben je nu alweer hier?"
    Oh ja, en nu ik toch weer bezig ben met klagen. Het was héél fijn om weer thuis te komen en niet eens begroet te worden. Of minstens gevraagd te worden hoe mijn proefwerken zijn verlopen. Maar goed, blijkbaar kan ik wéér nergens tegen als ik zeg dat ik dat niet bepaald fijn vond.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    SmaII schreef:
    (...)

    Om op Facebook te gaan, twee klikjes uitvoeren en er vervolgens niks meer aan te doen, dat is net iets te hypocriet voor mij.

    Jij bent er duidelijk door aangedaan maar sommige mensen zijn zo hypocriet, eh. Net hetzelfde met die veiligheidscheck. Ik krijg meldingen van vrienden in Mechelen die zogezegd veilig zijn --" Wat?


    Ja, die heb ik ook. Dat is wel een beetje vreemd. :')


    What would Emma do?

    Als jullie boodschappen moeten doen, doe je dat dan even zelf? In plaats van mij te bellen als ik al voorbij de fucking kassa ben zodat ik wéér de winkel in kan, dank u!


    Slightly drunk.

    Als je Engelse verhalen schrijft, zorg er dan voor dat je de grammatica onder de knie hebt...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Daddy please pick up your phone

    Ik moet echt gaan leren. Maar als ik de hele tijd aan jou blijf denken, ben ik bang dat ik alleen maar meer ga stuiteren. Ugh.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    I haven't cried yet, but I will and this pre-crying feeling is stupid and annoying.


    kindness is never a burden.

    Trikova schreef:
    Als je Engelse verhalen schrijft, zorg er dan voor dat je de grammatica onder de knie hebt...


    Persoonlijk schrijf in juist in engels om dit te oefenen, dus op zich... maar dat zet ik er ook wel duidelijk bij als waarschuwing ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien was het wel een teken dat alleen zijn nummer weg was.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.