• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    morgen examen Latijn en ik heb nog geen hol gedaan door dit alles. Ik verwacht echt nog een aanslag in Mechelen @Jodenmuseum


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hoe krijgen mensen het voor elkaar om ruzies te maken in zulke topics. Beetje respect graag, zowel voor elkaar als voor de overledenen en de nabestaanden :c


    // Hey, 4646 posts, nice haha ^^

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 12:56 ]

    Escapism schreef:
    (...)


    Thank you, babe. I love you <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Concentratie kom hier!
    Afgeleid worden van je schoolwerk, omdat je op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws omtrent de aanslagen...


    Stenenlikker

    Wat een gezeik zeg; Ja, ik heb al een Demigod RPG, dus mogen er geen zelfde RPG's gemaakt worden.

    W.T.F


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil weer naar school om je te zien. Maar ik durf niet tegen je te praten en ugh
    Je bent zo ontzettend leuk...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wat zitten er een stel egoïsten op Facebook zeg!

    Nou RUTTE: grenzen dicht! Asielzoekers Europa uit! En waar de terroristen vandaan komen alles platgooien. Hoe simpel kan het zijn dat te bedenken!!


    Rutte voor jou en je zooitje heb ik geen goed woord over zou haast zeggen gebruik je verstand,maar ja dat heb je volgens mij niet GRENZEN DICHT NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ik word hier misselijk van.


    26 - 02 - '16

    Je zou mensen vermoorden om mensen te leren dat mensen vermoorden slecht is. Oh yes, makes sense.


    kindness is never a burden.

    Oh dit lucht op. No more scdl. Nu nog eens ophouden met die drang, zou fijn zijn.

    Jeeeees, wat kan Toby stinken. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zojuist vijf uur lang aan die pokke analyse gezeten. Als dat ding geen vette voldoende waard is, weet ik het ook niet meer ugh.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb m'n crush op Facebook gevonden ahdjdxjxjbd
    Ik moest dat even delen doei


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik dacht vanochtend echt dat ik vandaag nog wat werk voor morgen kon doen en op tijd naar bed zou kunnen.... muh ik wil huilen en harry potter kijken met een bak paaseieren :c


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben zo ontzettend aan het stuiteren maar ik zou moeten leren maar ik ben zo blij ;3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Once upon a time, there was humanity.


    Heaven is a place that we all have