• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    ^ Er is een topic voor hoor.

    Waar dan?


    Slightly drunk.

    Progression schreef:
    (...)
    Waar dan?

    Actieve topics, dan ben je er zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hopelijk doet deze school normaal en hoef ik niet alsnog tot 5 uur te blijven... Ik klaag ze echt aan dan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw, sommige mensen weten echt goed de Islam zwart te maken. Ik word schijtziek van de IS en zijn aanhangers.

    Blades schreef:
    Wauw, sommige mensen weten echt goed de Islam zwart te maken. Ik word schijtziek van de IS en zijn aanhangers.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blades schreef:
    Wauw, sommige mensen weten echt goed de Islam zwart te maken. Ik word schijtziek van de IS en zijn aanhangers.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    My face already hurts from faking a smile, even though I still have a long day ahead.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Blades schreef:
    Wauw, sommige mensen weten echt goed de Islam zwart te maken. Ik word schijtziek van de IS en zijn aanhangers.


    I already said this but, het zou me niet verbazen, mocht mijn moeder straks geen hoofddoek meer dragen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 11:59 ]


    Heaven is a place that we all have

    Blades schreef:




    Who is this guy, i like him.


    Heaven is a place that we all have

    Ik krijg totaal geen steun van je, terwijl ik aan het rouwen ben. Wat heb ik aan jou? Ik kan me alleen maar rot voelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    Ik krijg totaal geen steun van je, terwijl ik aan het rouwen ben. Wat heb ik aan jou? Ik kan me alleen maar rot voelen.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom voel ik me zo aangevallen, voor geen fucking reden.

    Blades schreef:
    Waarom voel ik me zo aangevallen, voor geen fucking reden.


    Ik snap je wel hoor..


    26 - 02 - '16

    Waarom moet ik morgen nou twee presentaties hebben +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered