• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    So fucking relieved dat ik een andere studie ga doen.


    Slightly drunk.

    Tresna schreef:
    ^Triskele,

    Misschien volgende keer alles in één post doen ipv binnen 10 minuten 4 posts te schrijven? c: Want het topic raakt zo snel vol zo haha, terwijl het ook allemaal gewoon in één bericht kan right?


    Nou sorry, maar ik voel me nogal klote en kan dan niet nadenken. En je weet wie ik ben, dus vanwaar me username en zo zakelijk?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    (...)

    Nou sorry, maar ik voel me nogal klote en kan dan niet nadenken. En je weet wie ik ben, dus vanwaar me username en zo zakelijk?


    Ik snap dat je je klote voelt, maar het is gewoon een tip voor de volgende keer.
    Ik herkende je even niet haha, ik heb nog steeds Wanheda in mijn hoofd ^^

    Tresna schreef:
    (...)

    Ik snap dat je je klote voelt, maar het is gewoon een tip voor de volgende keer.
    Ik herkende je even niet haha, ik heb nog steeds Wanheda in mijn hoofd ^^


    Ik weet hoe t werkt hier op Q.

    /
    Ik ga zo terug me bed in. Tyfuszooi. Als ik mijn vader toch met 1 schrammetje thuis zie komen zoek ik die gast die op hem in is gereden persoonlijk op! :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    (...)

    When did that happen? Hoe ernstig is het?


    Deze ochtend om 8 uur twee bommen in Zaventem, rond 9.30 bommen in twee metrostations. Brussel-Centraal is ontruimd en de noodtoestand is van kracht. Terreurniveau 4 is aangekondigd.


    kindness is never a burden.

    Heda schreef:
    (...)

    Deze ochtend om 8 uur twee bommen in Zaventem, rond 9.30 bommen in twee metrostations. Brussel-Centraal is ontruimd en de noodtoestand is van kracht. Terreurniveau 4 is aangekondigd.


    Had t al gelezen ja. Liever ga ik nu fb en dat topic uit de weg :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lolol I agree with Chevy. I don't like that guy either. XD


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Who has hurt my crush? I SHALL PROTECT THE PRECIOUS CINNAMON ROLL


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik krijg echt een hekel aan je. Je verliest steeds meer mijn respect.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yumi na taik won sonraun au
    Medo ste thonken
    Medo drein au


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo fijn dat mn mobiel vannacht niet heeft opgeladen en ik nu dus zonder accu zit..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Belgische media melden dat er bij de aanslag bij het metrostation Maalbeek tien doden zijn gevallen. Bij Zaventem zouden 13 mensen zijn omgekomen.

    Na alle metrostations zijn nu ook de treinstations in Brussel op last van de politie gesloten. Het openbaar vervoer in de Belgische hoofdstad is helemaal stilgelegd. Vliegveld Zaventem zal tot minstens morgenochtend 6.00 uur gesloten blijven.

    Vermoedelijk in het verlengde van wat er deze week in Brussel is gebeurd.
    > Abdeslam gepakt.

    Ik vrees voor de toekomst. Even serieus, waar is dit goed voor? Waar is de acceptatie en tolerantie gebleven in deze wereld?


    Slightly drunk.

    ^ Er is een topic voor hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Ze verbruikt zuurstof en absorbeert licht en verder bezit ze geen enkel talent."

    Lawl. Als er nog meer van dit soort uitspraken in dit boek staan, wordt het leren heel wat dragelijker


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lolol ik vermaak me wel hahaha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •