• Een Realityshow waarin vijf stellen de ultieme relatietest aangaan. Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand gaan vier koppels de uitdaging aan. Negen dagen lang leven ze gescheiden van hun partner, omringd door tien bloedmooie vrijgezellen die niets te verliezen hebben. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Negen dagen lang hebben ze geen enkel contact met elkaar. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen? Wie gaat er naar huis met zijn of haar eigen partner en wie vertrekt er alleen?


    RULES
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    Reservatie blijft 24 uur staan.


    LIST
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Rol
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim)
    Vrijgezellen:
    Guys [4/5]
    - Nikos Payne - Asuka
    - Jonathan Lakehawk - Pans_Daughter
    - Llyod Devin Thompson - Bylot
    - Auden Carter-lovelyreads
    -

    Girls [4/5]
    -June Jennifer Melcom - Magari
    - Nova Rose Bateman - Mirin
    - Jazmín Valeria Fuensanta - Deryth
    - Louise Emilie McCourt - LanieH
    -


    Koppels


    - Dayana Ismaikovic - Polovina& Daniel Young - katsjoepiek
    - Aurora Marlee Young - Value& Jason Harry Boreas - Magari
    - Sunset Dyani Wade - Pans_Daughter & Giovanni Rafaele Vinci - BenjaminSolo
    -Louise Savita Rutherford - Jaimz & LanieH
    - Addison Amelia Montgomery- MrsSmollett & Jack Nicholas Aodth- Sempre


    THE VILLA

    - De villa's



    - De badkamers



    - De keukens

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 17:55 ]

    Pans_Daughter schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze der verschrikkelijk onzeker van wordt haha. Maar het scheelt dat ze elkaar 9 dagen niet zien, dus dat ze niet weet wat hij uitspookt. Wat haar eigenlijk alleen maar onzekerder zal maken. Hmm. Misschien gaat ze wel vreemd, omdat ze ervan overtuigt is dat hij dat ook doet. We gaan het zien haha


    Wat denk je ervan?


    Bowties were never Cooler

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Wauw, Toni Mahfud c: Qua wat ik nu ingevuld heb van relatie bij Addison zouden die twee wel bij elkaar kunnen passen volgens mij, zo had ik het me in ieder geval ongeveer wel voorgesteld c:


    Ahh, nou, dan doen we dat toch? Ik heb net Addison even doorgelezen en ik zie inderdaad wel iets leuks tussen hen, hoewel Jack niet met goede bedoelingen mee doet haha.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 18:15 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @LanieH, je moet even twee namen omwisselen in de beginpost, gezien je Mirrin's naam achter mijn personage hebt gezet. ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sempre schreef:
    (...)

    Ahh, nou, dan doen we dat toch? Ik heb net Addison even doorgelezen en ik zie inderdaad wel iets leuks tussen hen, hoewel Jack niet met goede bedoelingen mee doet haha.


    Haha juist daarom, ik zag ook zeker wat leuks tussen hen ondanks dat Jack niet met de juiste intentie meedoet en Addison twijfelt aan alles, dat sluit wel leuk op elkaar aan vind ik ^-^


    Faith is everything.

    Deryth schreef:
    @LanieH, je moet even twee namen omwisselen in de beginpost, gezien je Mirrin's naam achter mijn personage hebt gezet. ;p

    Sorry haha!

    Als er veranderingen komen in de koppels, gelieve mij dan een berichtje te sturen zodat ik het kan aanpassen!

    LanieH schreef:
    (...)
    Sorry haha!


    Kan gebeuren! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hoe zien de slaapkamers eruit? En kan het praattopic niet misschien al vandaag of morgen geopend worden? Aangezien alles nu gevraagd en overlegd word in het rollentopic, en dit nogal verwarrend is misschien voor mensen die nog mee willen doen?


    Faith is everything.

    Ja morgen zal die komen! Maar vandaag had ik het druk sorry

    @Polovina, ik twijfel wel over onze personages qua koppel, aan de ene kant lijkt me het wel leuk maar aan de andere kant zie ik het ze niet langer dan een paar dagen volhouden met elkaar.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    @Polovina, ik twijfel wel over onze personages qua koppel, aan de ene kant lijkt me het wel leuk maar aan de andere kant zie ik het ze niet langer dan een paar dagen volhouden met elkaar.



    De keuze is aan jou,


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    BenjaminSolo schreef:
    (...)

    Wat denk je ervan?


    Ik denk niet dat ze vreemd zal gaan, nee

    Pans_Daughter schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ze vreemd zal gaan, nee

    Not?

    Waar komt ze eigenlijk vandaan?


    Bowties were never Cooler

    BenjaminSolo schreef:
    (...)
    Not?

    Waar komt ze eigenlijk vandaan?


    Je lijkt verbaast haha. Oh daar heb ik niet over nagedacht. Maakt mij niet echt uit. Amerika ofzo?

    Pans_Daughter schreef:
    (...)

    Je lijkt verbaast haha. Oh daar heb ik niet over nagedacht. Maakt mij niet echt uit. Amerika ofzo?


    Het is meer voor hun coming together story. Kan je n stad, of universiteit verzinnen? Of zal ik t doen?


    Bowties were never Cooler