• Hii mensen, jullie zullen wel gek worden van al mijn topics terwijl ik zelf ook covers maak, maar toch kom ik jullie weer om hulp vragen want het lukt niet (':

    Ik zoek een cover voor mijn story voor de Quizlet Games, een wedstrijd van de Hunger Games. Hier mijn lijstje.

    Titel Bittersweet (Die moet erop)
    Andere tekst "The Hunger Games", en, zeldzaam voor mij, mijn username; Inktzwart.
    Samenvatting Het is, net als bijna ieder HG verhaal een beschrijving van een Hongerspelen. In Bittersweet volg je Abby, een meisje van vijftien uit district vijf. Door haar oneindige optimisme past ze niet echt in het plaatje van de HG (:
    Plaatjes Wel, ik heb een fc, alleen vergeet ik de naam steeds. Dit is al een plaatje, wanneer ik haar naam weer zal ik dat laten weten. Nu heb ik nog geen idee wat de arena wordt omdat ProngsPotter dat allemaal verzint, sorry daarvoor. Rotsen(zonder begroeïng) en bomen kun je gebruiken, qua Arena. Nu zou ik brieven, iets wat herfst benadrukt wel mooi vinden. Ik heb de opaal trouwens ook als symbool voor Abby staan, die wil ik er dus wel graag op.
    Sfeer Dromerig, maar wel HG. Het mag dus een donker randje hebben want ondanks dat Abby heel vrolijk is, is het verhaal dat niet.
    Belangrijke elementen De opaal, brieven, wolken. Nu is Abby's aandenken een ring, misschien kan je daar wat mee. En ze komt uit district vijf, dit is niet heel belangrijk, maar hun product is elektriciteit.
    Extra Succes! (':

    Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 20:34 ]


    obsessive rage

    Ik zal iets proberen (:


    they took achlys

    Vergeef me voor niet weten wat een opaal is. Hier is de wat betere kwaliteit.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 17:54 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Vergeef me voor niet weten wat een opaal is. Hier is de wat betere kwaliteit.



    Het is een leuke cover, maar ik kan de titel niet goed lezen... Kan je daar iets aan doen?

    En dit is bijv een opaal:


    Het is een steen die erom bekend staat dat deze meerdere kleuren heeft, afhankelijk van het licht dat erop schijnt (:


    obsessive rage



    Mijn probeersel (:


    they took achlys

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Het is een leuke cover, maar ik kan de titel niet goed lezen... Kan je daar iets aan doen?

    En dit is bijv een opaal:


    Het is een steen die erom bekend staat dat deze meerdere kleuren heeft, afhankelijk van het licht dat erop schijnt (:


    Oooh


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Bloedrood schreef:



    Mijn probeersel (:


    Die is gaaf!

    @Standal: thanks!


    obsessive rage

    Imma try something asap.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het is ... anders en hij is niet fantastisch, maar oké. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Holy wauw, wat een prachtig mooie covers hier! Wauw!

    Rotsen(zonder begroeïng) en bomen kun je gebruiken, qua Arena.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Holy wauw, wat een prachtig mooie covers hier! Wauw!

    Rotsen(zonder begroeïng) en bomen kun je gebruiken, qua Arena.


    Handig, zal ik erbij zetten


    obsessive rage

    Salam schreef:
    Het is ... anders en hij is niet fantastisch, maar oké. :')



    Die is ook mooi!!!! (:


    obsessive rage