• beetje afgekort.
    Yes! En Astrid weet wat voor een kostuum ze gaat maken voor de Elf Fantasy Fair Arcen 2012! Nee, ik maak geen fout met 2011... Het is echt 2012 aangezien ik er nog mee moet beginnen en het véél werk kost!
    Astrid gaat Wolfman Hitsugaya Bankai-Form cosplayen uit Bleach!
    Yeaaj!

    Hoe Moi op het idee kwam.
    hatsjoe. het was net mijn idee.x'D Ik zag op DeviantArt zo'n plaatje van Wolfman Hitsugaya Bankai-Form uit Bleach, een printscreen, en iemand had eronder neer gezet; think I've said this in another picture as well, but anyways...
    Someone should make a cosplay version of this!

    Dus toen heb ik gereageerd dat ik dat wel wilde doen, en haar bedankt voor het idee.x]
    Nou ja, het word een heleboel werk, maar ik weet zeker dat het gaat lukken! (:


    Ta~da, this is Wolfman Hitsugaya in Bankai-Form 8D

    Eerst klikken, dude 8D

    Ik heb er nu al zoooo'n zin in het maken van het kostuum, en volgend jaar om het aan te trekken voor de EFF Arcen 2012 ^^


    What is it, Eren?

    Hahahhaa, vet. Ik hoop voor je dat het lukt en wel een foto maken ervan dan he!


    SLOAN.

    vet!
    maar mag ik vragen wat het precies inhoud???


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Woot. Wel een foto laten zien als hij af is:)


    Food.

    Woow, ik eis wel een foto als je het af hebt hoor : o
    En, ga je alles maken? Inclusief staart en vleugels?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ga foto's maken ^^

    @ gekkeNOOTJE;
    De Elf Fantasy Fair of het cosplayen?x'D


    What is it, Eren?

    BEL0VED schreef:
    Woow, ik eis wel een foto als je het af hebt hoor : o
    En, ga je alles maken? Inclusief staart en vleugels?


    Whaha, ga ik zeker doen :3
    Staart komt sowieso ja :3
    Vleugels moet ik eerst uitzoeken hoe ik dat ga doen, als het lukt, doe ik dat er ook bij ^o^


    What is it, Eren?

    OMG I WANT ITT.
    Ik wil er ook naartoe, dan zou ik als 2D van Gorillaz gaan cosplayen, of als Blue uit wolfs rain. :3


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik ben benieuwd naar de uitkomst ;D
    Ik wil er ook zo graag heen maar ik heb niet zoveel mensen die mee willen :[

    Bedankt allemaal _O_

    @ Celestial: Hmm, das jammer.
    (heb jij ook niet hééél HEEL toevallig HN?
    **fails**)


    What is it, Eren?