• Een Realityshow waarin vijf stellen de ultieme relatietest aangaan. Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand gaan vier koppels de uitdaging aan. Negen dagen lang leven ze gescheiden van hun partner, omringd door tien bloedmooie vrijgezellen die niets te verliezen hebben. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Negen dagen lang hebben ze geen enkel contact met elkaar. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen? Wie gaat er naar huis met zijn of haar eigen partner en wie vertrekt er alleen?


    RULES
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    Reservatie blijft 24 uur staan.


    LIST
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Rol
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim)
    Vrijgezellen:
    Guys [4/5]
    - Nikos Payne - Asuka
    - Jonathan Lakehawk - Pans_Daughter
    - Llyod Devin Thompson - Bylot
    - Auden Carter-lovelyreads
    -

    Girls [4/5]
    -June Jennifer Melcom - Magari
    - Nova Rose Bateman - Mirin
    - Jazmín Valeria Fuensanta - Deryth
    - Louise Emilie McCourt - LanieH
    -


    Koppels


    - Dayana Ismaikovic - Polovina& Daniel Young - katsjoepiek
    - Aurora Marlee Young - Value& Jason Harry Boreas - Magari
    - Sunset Dyani Wade - Pans_Daughter & Giovanni Rafaele Vinci - BenjaminSolo
    -Louise Savita Rutherford - Jaimz & LanieH
    - Addison Amelia Montgomery- MrsSmollett & Jack Nicholas Aodth- Sempre


    THE VILLA

    - De villa's



    - De badkamers



    - De keukens

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 17:55 ]

    Mijn motivatie is een beetje weg met dit rpg omdat het er zo aan toe gaat... tbh.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Mijn motivatie is een beetje weg met dit rpg omdat het er zo aan toe gaat... tbh.


    Precies. Ik zit er ook sterk aan te denken om me ook uit te gaan schrijven Door de hele situatie. Jammer, want t leek me wel echt leuk.


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Precies. Ik zit er ook sterk aan te denken om me ook uit te gaan schrijven Door de hele situatie. Jammer, want t leek me wel echt leuk.

    Ja, precies. Het feit dat iemand zich uitschrijft omdat de TS eigenlijk het hele rpg verpest door lui te zijn — voordat het ook maar begonnen is? Dat is al geen goede start, en daar wil ik eigenlijk gewoon vrij weinig mee te maken hebben. Twijfel.
    By the way, ik had een druk weekend. Verwacht vandaag een PB.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Ja, precies. Het feit dat iemand zich uitschrijft omdat de TS eigenlijk het hele rpg verpest door lui te zijn — voordat het ook maar begonnen is? Dat is al geen goede start, en daar wil ik eigenlijk gewoon vrij weinig mee te maken hebben. Twijfel.
    By the way, ik had een druk weekend. Verwacht vandaag een PB.


    Precies dit. Ik haat het al als een deelnemer van een RPG lui en laks is, en als de TS dit al is, dan loop je bij mij echt tegen een dichte deur op. Het is gewoon jammer dat de sfeer al verziekt is voor de RPG überhaupt is begonnen. Ligt niet aan de deelnemers, absoluut niet, maar in mijn ogen ligt t in deze echt bij de TS. Je kan geen regels maken en jezelf er niet aan houden, dat werkt gewoon niet.
    Geeft niks! c:


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Precies dit. Ik haat het al als een deelnemer van een RPG lui en laks is, en als de TS dit al is, dan loop je bij mij echt tegen een dichte deur op. Het is gewoon jammer dat de sfeer al verziekt is voor de RPG überhaupt is begonnen. Ligt niet aan de deelnemers, absoluut niet, maar in mijn ogen ligt t in deze echt bij de TS. Je kan geen regels maken en jezelf er niet aan houden, dat werkt gewoon niet.
    Geeft niks! c:


    Precies dit..

    Inderdaad


    Bowties were never Cooler

    ziekenhuis is btw niet zo erg hoor! Ik heb m'n enkel donderdag gebroken en vandaag moet ik hem laten opereren, complexe breuk, ey! :'D

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 9:54 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Value schreef:
    ziekenhuis is btw niet zo erg hoor! Ik heb m'n enkel donderdag gebroken en vandaag moet ik hem laten opereren, complexe breuk, ey! :'D


    Awe, sterkte daarmee! Ik heb t precies 2 jaar geleden ook gehad :') Ik had ook een complexe breuk en heb bijna 3 maanden nog in het gips gezeten naderhand.. Sterkte met de operatie!


    Faith is everything.

    Value schreef:
    ziekenhuis is btw niet zo erg hoor! Ik heb m'n enkel donderdag gebroken en vandaag moet ik hem laten opereren, complexe breuk, ey! :'D


    Sterkte. Hopelijk gaat allemaal voorspoedig


    Bowties were never Cooler

    Hey allemaal! Ik begrijp jullie frustratie - ik ben zelf ook gefrustreerd, ik had er erg veel zin in - maar laten we niet met z'n allen tegen de ts keren. We weten tenslotte niet wat de reden is dat ze nog niet haar rol heeft gemaakt, weinig actief is in dit topic etc. Dat wilde ik even kwijt.
    En oh ja schrijf je alsjeblieft niet uit! Het idee is namelijk heel leuk, er zijn veel leuke rollen gemaakt en het zou zonde zijn dit zo te laten vallen! :) Is het misschien een idee om anders een definitieve datum te stellen waarop ieders rol af moet zijn (ook die van de ts) en dat dan het speeltopic geopend wordt?
    LanieH misschien een voorstel waar je wat mee kan? Anders als het zo blijft gaan, de rpg overdragen?

    Ohja Value: heel veel sterkte!!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 10:28 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Hey allemaal! Ik begrijp jullie frustratie - ik ben zelf ook gefrustreerd, ik had er erg veel zin in - maar laten we niet met z'n allen tegen de ts keren. We weten tenslotte niet wat de reden is dat ze nog niet haar rol heeft gemaakt, weinig actief is in dit topic etc. Dat wilde ik even kwijt.
    En oh ja schrijf je alsjeblieft niet uit! Het idee is namelijk heel leuk, er zijn veel leuke rollen gemaakt en het zou zonde zijn dit zo te laten vallen! :) Is het misschien een idee om anders een definitieve datum te stellen waarop ieders rol af moet zijn (ook die van de ts) en dat dan het speeltopic geopend wordt?
    LanieH misschien een voorstel waar je wat mee kan? Anders als het zo blijft gaan, de rpg overdragen?

    Ohja Value: heel veel sterkte!!


    Ik begrijp wat je bedoelt, het is ook niet mijn bedoeling om met z'n alle tegen de TS te keren, maar at this point vraagt ze er wel om dat iedereen tegengas geeft en dwars voor de kar word. Of zich uitschrijft. Je kan het niet maken om iedereen die net een rol reserveert een GB te doen dat de reservering over 24 uur verloopt, en vervolgens zelf dagenlang over je rol doen. Als er iets is, kan dat ook gemeld worden lijkt me. De TS heeft zelf de regel gemaakt dat een rol binnen 24 uur af moet zijn, dan moet ze zich hier zelf ook aan houden.


    Faith is everything.

    Ik snap de reacties ook heel goed hoor. Het is heel jammer dat het zo gaat.
    Ik hoop dat LanieH reageert op dit topic, zodat we allemaal weten waar we aan toe zijn. Het kan inderdaad gemeld worden. Ik wacht het vandaag even af.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik heb zelf ook bij met rpg gemeld dat ik het even wat drukker had, dan is er ten minste begrip te vinden. Natuurlijk kan het alsnog gefrustreerd zijn omdat mensen er echt zin in hebben, maar dan weten zij ook hoe en wat. Nu is het maar afwachten of ik mijn rol niet voor niets heb gemaakt — wat overigens voor iedereen geldt. Natuurlijk zorgt dat voor wrijving. Je hoeft niet je levensverhaal te melden of zo, maar er mag best gemeld worden dat ze haar rol nog niet af heeft en dat deze zo snel mogelijk komt, vooral als ze Mirin dan een gb stuurt. Zo maakt de TS het niet leuk voor anderen. Wij hebben hier overduidelijk veel zin in, daarom zijn onze reacties zo. Enthousiasme wordt al gauw frustratie als er veel dingen niet lijken te kloppen.
          Mijn frustratie met de TS is vooral dat ze al meerdere rpg's gestart heeft die het nooit echt gemaakt hebben. Misschien enkele, maar de meeste zag ik na een zéér korte tijd doodbloeden. Mijn lontje is daardoor ook korter in haar geval — puur omdat ik enthousiast ben over dit rpg en ik het nu al bergafwaarts zie gaan, wat gewoon vreselijk jammer is. Haar ideeën zijn altijd top, maar het is de uitwerking waar ze problemen mee heeft. Maar ze kijkt ook niet naar hoe anderen het doen, en ze leert er ook niet van.

    Oh ja, sterkte met de operatie!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 10:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Daar heb je helemaal gelijk in. Het was veel beter geweest als inderdaad even kort werd gemeld dat er wat meer tijd nodig is of zo. Dat had een hoop frustratie voorkomen.

    Dat van die vele rpg's starten en niet afmaken, wist ik niet. Jammer... Ik hoop dat dit niet doodbloedt. Anders misschien nog iemand anders aanstellen die een beetje bij kan sturen waar nodig? Juist doordat de uitwerking niet altijd geweldig is?


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik vind het eigenlijk een beetje erg dat jullie nu zo'n dingen zeggen want nu heb ik er zelf ook geen zin meer in, Ik heb deze RPG een weke geleden gemaakt maar nu ik heb al een reden gegeven waarom ik de rol nog niet heb gemaakt of het speeltopic, de andere redens houd ik privé vanwege dit commentaar hier. Jullie kunnen dit nu (alweer) heel slecht opvangen maar als je je wil uitschrijven mag je dit doen van mij want zo wil ik het ook niet